• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sporto Awards z mednarodno žirijo

Društvo za marketing Slovenije bo v sodelovanju s konferenco Sporto tudi letos nagradilo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu. Za nagrade Sporto se prijavitelji iz držav regije Adriatik potegujejo v štirih glavnih kategorijah in eni podkategoriji, projekte pa bo ocenjevala mednarodna žirija strokovnjakov.

O najboljših športnih projektih bo odločala  mednarodna žirija, v kateri so Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja v srbskem podjetju Frikom, Toby Hester, direktor britanskega podjetja Sponsorship Coach, Darko Ivančević, direktor marketinga Zagrebačke pivovare, Mitja Jereb, direktor strategij v agenciji Renderspace, Niko Kušar, vodja tržnega komuniciranja pri Telekomu Slovenije, Uroš Stanić, vodja marketinga nogometnega kluba Rijeka,in Špela Žorž, izvršna direktorica agencije Grey Ljubljana.

Za nagrade Sporto se lahko potegujejo prijavitelji iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore in Makedonije, in sicer s sponzorskimi in marketinškimi projekti, ki povezujejo športne vsebine z marketinško–komunikacijskimi aktivnostmi do izbranih ciljnih skupin in katerih glavnina aktivnosti je potekala v obdobju od 31. oktobra 2015 do 30. oktobra 2016.

Nagrade bodo podeljene v štirih kategorijah, in sicer v kategoriji »Najboljše sponzorstvo« (»Sporto Sponsorship Award«) ter podkategorijah »Najboljše osebno sponzorstvo športnika« (»Sporto Endorsement Award«), »Najboljše komuniciranje športnih subjektov« (»Sporto Rightsholder Award«), »Najboljše medijsko partnerstvo« (»Sporto Media Award«) in »Najboljše digitalno komuniciranje« (»Sporto Digital Award«). Najvišje uvrščeni projekt posamezne države v kategoriji »Najboljše sponzorstvo« bo uvrščen tudi v tekmovanje za nagrado Evropskega sponzorskega združenja v kategoriji »Best of Europe« [2016 ESA Excellence Awards].