• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Heineken je oglaševalec leta po izboru festivala Eurobest

Organizatorji evropskega oglaševalskega festivala Eurobest, ki bo med 30. novembrom in 2. decembrom v Rimu, so za oglaševalca leta izbrali blagovno znamko piva Heineken, in sicer zaradi njene zavezanosti h kreativnosti in inovativnosti v poslovanju. Z nazivom oglaševalca leta namreč vsako leto nagradijo tiste blagovne znamke, ki jih odlikujejo inovativne marketinške aktivnosti in ki spodbujajo ustvarjalnost pri svojih oglaševalskih agencijah.

Od leta 2008 je Heineken prejel sedemintrideset nagrad festivala Eurobest, vključno s tremi velikimi nagradami. Na mednarodnem festivalu kreativnosti  Cannes Lions je šest Heinekenovih blagovnih znamk skupno prejelo 41 levov in veliko nagrado v kategoriji kreativne učinkovitosti, 2015 pa so nizozemskemu pivovarju podelili nagrado za kreativnega oglaševalca leta 2015

»Ponosni smo, da smo dobili priznanje za oglaševalca leta. Kreativnost nam omogoča konkurenčno prednost, ki nam pomaga pri rasti, tako v smislu promocije naših blagovnih znamk kot tudi v smislu, da k nam prihajajo in ostajajo najboljši ljudje,” je povedal Ian Wilson, starejši globalni direktor marketinga v Heinekenu. »Je veliko več, kot pa Heinekenova marketinška strategija. Je namreč del našega DNK.«