• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na festivalu Kaktus o ustvarjanju dobrih idej

Srbski spletni portal Marketing mreža 27. in 28. oktobra 2016 v Beogradu organizira drugi nacionalni festival integriranega komuniciranja Kaktus 2016. Poudarek festivala pod sloganom »Ustvarjaj dobre ideje!« bo na integraciji kot tudi trudu in naporu, potrebnem za ustvarjanje zgolj kakovostnih idej.

Festival Kaktus se bo začel s prispevkom Davida Zappe, direktorjem marketinga v podjetju Heineken Slovaška, v dveh dneh pa se bodo zvrstili predavanja in delavnice uglednih mednarodnih strokovnjakov, med katerimi so Bruno Luglio, višji kreativni in umetniški direktor v agenciji R/GA New York, Ivan Pols, kreativni direktor v agenciji Adam&EveDDB London, Riccardo Fregoso, izvršni kreativni direktor v agenciji McCann Pariz, Stephanie Bailey, vodja korporativnega komuniciranja v agenciji za odnose z javnostmi FleishmanHillard London, Vincenza Cristina Saccà, vodja marketinga za Srednjo in Vzhodno Evropo pri MasterCardu.

Prvi dan festivala bodo podelili tudi nagrade Kaktus 2016 v 21 kategorijah, namenjene prepoznavanju najkakovostnejših in najprofesionalnejših integriranih komunikacijskih akcij v preteklem letu. O nagrajencih bo odločala 27-članska žirija, v kateri so predstavniki kreativnih, PR in digitalnih agencijah iz Srbije in regije.

»Srbski trg marketinškega komuniciranja je lani dobil svoj prvi nacionalni festival, v okviru katerega se slavijo samo najkakovostnejše ideje, tiste, ki premikajo meje stroke in stremijo k boljši prihodnosti. Letos gremo naprej, še s kakovostnejšim programom, novimi izkušnjami in izpostavljanjem idej, ki se obdržijo,« pravi Ivana Parčetić Mitić, ustanoviteljica in urednica portala Marketing mreža.