• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na konferenci Conventa Crossover o prihodnosti turističnega marketinga

Več kot petindvajset mednarodnih in regionalnih predavateljev s področja turizma, marketinga in organizacije dogodkov bo svoje znanje delilo na konferenci Conventa Crossover, ki bo 29. in 30. avgusta v ljubljanskem hotelu Lev. V ospredju bodo vsebinski, družbeni, digitalni in izkustveni marketing v turizmu.

Udeleženci konference Conventa Crossover bodo imeli priložnost spoznati najnovejše svetovne digitalne trende, uspešne zgodbe iz turizma, marketinga in organizacije dogodkov, ki jim bodo pomagali do večjega razumevanja prihodnosti marketinških dogodkov v medorganizacijskem (B2B) sektorju.

Med govorci organizatorji še posebej izpostavljajo Leylo Koray, vodjo oddelka za kongresni turizem (MICE) pri letalskid družbi Turkish Airlines,  Coljo M. Damsa, izvršnega direktorja nemške agencije za organizacijo dogodkov Vok Dams, Marcella Wassinka, direktorja in soustanovitelja avstrijskega podjetja za organizacijo dogodkov Superevent, ki bo govoril o tem, kako z uporabo preproste, interaktivne in inovativne aplikacije ustvariti bolj interaktiven dogodek, in Jensa Oliverja Mayerja, direktorja agencije Jack Morton Worldwide iz Nemčije, ki se bo posvetil načrtovanju in implementiranju tehnološke strategije za povečanje dosega dogodka.