• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaj imata skupnega Weekend Media Festival in knjiga Slivov čaj?

Odgovor na to vprašanje je za poznavalce regijske oglaševalske scene preprost: Lazarja Džamića, kreativnega stratega, marketinškega svetovalca in avtorja sedmih knjig, med njimi tudi zbirke člankov, ki jih je pisal za beograjski Novi magazin in objavil v knjigi Slivov čaj (Čaj od šljiva). Džamić bo torej eden izmed uglednih gostov na septembrskem Weekend Media Festivalu v Rovinju.

Lazar Džamić bo med govorci na Weekend Media Festivalu.

Organizatorji devetega Weekend Media Festivala, ki bo v Rovinju med 22. in 25. septembrom, obljubljajo številne zanimive teme s področja medijev in komuniciranja, ki se jim bodo posvetili domači in mednarodni govorci.

Med njimi je tudi Lazar Džamić, ki je do nedavno v Londonu vodil ekipo za strategijo blagovnih znamk v Googlovem kreativnem laboratoriju ZOO, zdaj pa se je odločil za samostojno pot. Njegova življenjska pot ga je iz Beograda vodila v London, kjer je dolga leta ustvarjal digitalne strategije za vodilna svetovna podjetja, ko so Glenfiddich, Waitrose, GAP in številna druga. V zadnjih nekaj letih je s svetovnimi in britanskimi blagovnimi znamkami sodeloval tudi pri projektih, ki so zajemali vse, od raziskovanja in informacijske arhitekture do ustvarjanja večkrat nagrajenih kreativnih strategij in strategij upravljanja odnosov s strankami na spletu (eCRM). Kot svetovalec za marketing je Džamić napisal sedem knjig z različnimi tematikami; poleg že omenjene Slivov čaj, v kateri pripoveduje o stereotipih, razlikah in značilnostih srbske in britanske kulture, je zelo znana tudi Cvetličarna v Hiši cvetja, knjiga o stripu Alan Ford in njegovem kulturološkem pomenu v nekdanji Jugoslaviji. Svoje bogate izkušnje in ideje bo vsestranski umetnik delil tudi z udeleženci Weekend Media Festivala.