• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odprte prijave v tekmovalni program za nagrade POMP

V okviru letošnjega POMP Foruma, ki bo potekal 28. septembra v Ljubljani, bodo že četrto leto zapored podeljene slovenske letne nagrade POMP za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga. Rok za prijavo del je 5. avgust 2016, organizatorji pa obljubljajo nekaj novosti.

Novost letošnjega tekmovalnega programa sta dve novi kategoriji: najboljši medij(i) javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij ter najboljša vsebinska kampanja, kategorija najboljša naslovnica pa je po novem razširjena tudi na digitalne medije.  

Dela je tako mogoče prijaviti v 10 kategorij, 2 nagradi (posebna in glavna nagrada) pa bo žirija določila izmed vseh prijavljenih del. Druga manjša, a pomembna novost je spremenjen način priprave mnenj žirije. Vsa prijavljena dela bodo takoj po koncu tekmovanja prejela osebne pisne ocene vsakega žiranta posebej.

Člani letošnje žirije pa so: Alenka Bešter (Zavarovalnica Triglav), Ana Ivandić  (Edition Digital), Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin, predsednica žirije), Ana Penović (Jasno & Glasno), Urša Pučko (Internavti), Jasna Suhadolc (VirtuaPR) in Nenad Senić (PM, poslovni mediji).

Posebno žirijo za naslovnico in dizajn sestavljajo tuji strokovnjaki Jaap Biemans (Coverjunkie, Nizozemska), Simon Brown (&&& Creative, Velika Britanija), Lukas Kircher (C3, Nemčija) in Joseph Kalinowski (Content Marketing Institute, ZDA).

Več o letošnjih nagradah POMP lahko izveste na http://nagrade-pomp.si.