• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na Diggit prijavljenih več kot 400 udeležencev

Jutri, v torek, 14. junija 2016, bo v ljubljanskem GH Union že peta slovenska konferenca digitalnih komunikacij Diggit, ki bo postregla tako s trendi na področju digitalnega marketinga kot tudi številnimi primeri iz prakse. Na enodnevni konferenci bodo podeljene tudi nagrade Diggit najboljšim digitalnim delom v Sloveniji. Konference se bo udeležilo več kot 400 udeležencev, kar je največ doslej.

Na lanskem Diggitu je preko videokonference udeležence nagovoril tudi John Bain (TotalBiscuit), kritik in komentator video iger na spletu.

Uvodni govorec na konferenci Diggit bo Mark Tungate, uredniški direktor pri Epica Awards, ki bo predstavil največkrat nagrajene digitalne komunikacijske akcije v letu 2015 in kaj se lahko naučimo od njih. Sledil bo predstavnik družbenega omrežja LinkedIn Ian Hurlock, ki bo udeležencem zaupal, kako prodati več s pomočjo družbenih omrežij, nato pa bo Primož Zupan, ki v podjetju Halcom skrbi za upravljanje in razvoj idej, predstavil pot od ideje do najbolj priljubljene finančne aplikacije na primeru Hal mBills.

James Chandler, direktor za mobilno poslovanje v agenciji za mobilni marketing Mindshare, bo govoril o tem, kako zajahati tretji val mobilnega poslovanja, Tamara Lah Momčilović, direktorica slovenske podružnice podjetja Infinum, pa bo odgovorila na vprašanje, ali je mobilna aplikacija prodajni kanal ali del kampanje. Sledila bo okrogla miza, na kateri se bo Janja Božič Marolt, ustanoviteljica Mediane, z direktorjem podjetje Ceneje Darkom Dujičem in direktorico spletne trgovine Mimovrste Leo Benedejčič pogovarjala o tem, kdo v Sloveniji nakupuje preko spleta.

Predstavnik podjetja Salesforce Istvan Viz bo v popoldanskem delu konference govoril o tem, kako doseči rast s povezavo marketinga, prodaje in vpletanja uporabnikov na povsem nov način, vzporedno pa bo Timotej Gala, direktor Httpoola za Srednjo in Vzhodno Evropo in predsednik sveta IAB Slovenija, predstavil rezultate raziskave o bruto investicijah v digitalno oglaševanje AdEx za leto 2015. Predstavnika Lidla Slovenija Lidija Rakuša in Valentin Bufolin bosta nato predstavila digitalno komuniciranje v njihovem podjetju. Na okrogli mizi, ki bo sledila in jo bo povezovala Urška Saletinger, vodja projektov v Infinumu, se bodo Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav), Tomaž Erjavec (Doctrina), Boštjan Fabjančič (MasterCard) in David Kušanić (Renault Slovenija) pogovarjali o digitalni transformaciji v praksi.

Pawel Sala, predsednik sveta IAB Poljska za e-marketing, bo nato predstavil, katera so ključna digitalna znanja za sodobno poslovanje in kje jih pridobiti, Karmen Lužnik, direktorica agencije Renderspace, pa bo s pregledom uporabe družbenih omrežij predstavila možnosti za komuniciranje preko njih. Programski del konference se bo končal z okroglo mizo o delitveni ekonomiji, na kateri bodo sodelovali Davor Tremac, direktor podjetja Uber Hrvaška, Zoran Savin, direktor portalov Bolha in Moje Delo, in Jure Čuhalev, ustanovitelj platforme Prevoz.org, povezovala pa jo bo Simona Kruhar Gaberšček, izvršna urednica Marketing magazina.

Konferenca se bo končala s podelitvijo zlatih in velikih nagrad Diggit najboljšim digitalnim projektom v Sloveniji.