• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na Škrabčevi domačiji o drobnih sledeh, ki odkrivajo velike trende

V četrtek, 16. junija 2016, ob 20. uri se bodo na Škrabčevi domačiji v Hrovači Igor Arih, Aljoša Bagola, Janja Božič Marolt, Branimir Brkljač in Marjan Novak pogovarjali o drobnih sledeh, ki odkrivajo in napovedujejo velike trende. Izhodišče za pogovor je slovenski prevod knjige Martina Lindstroma Small Data, ki je nedavno izšla pri MM-u. Vljudno vabljeni, vstopnine ni!

Knjiga Martina Lindstroma Small Data se je že kmalu po izidu februarja letos zavihtela na sam vrh najbolje prodajanih knjig v ZDA in prehitela celo Harryja Potterja.

Igor Arih, ustanovitelj agencije Arih, Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor v Pristopu, Janja Božič Marolt, ustanoviteljica Mediane, in Branimir Brkljač, medijski inovator in predavatelj, se bodo v pogovoru z Marjanom Novakom, odgovornim urednikom Marketing magazina, dotaknili »drobcev« v času »big data«, analognega sveta v digitalni dobi in pozabljenih osnovnih čustvih v času domnevne hladne racionalnosti. (Več informacij o dogodku najdete tu).

Izhodišče njihovega pogovora bo knjiga Small Data: drobne sledi, ki odkrivajo velike trende Martina Lindstroma, svetovno znanega marketinškega strokovnjaka, ki je pri Marketing magazinu nedavno izšla v slovenskem prevodu. Edini način, kako naj podjetja razkrijejo, česa si ljudje resnično želijo, o čem sanjajo in na kaj upajo, je s podrobnim opazovanjem in preučevanjem drobcev podatkov, je prepričan Lindstrom. Še nihče ni tako pozorno sledil malim namigom v obliki drobcev podatkov, ki jih ljudje vsakodnevno puščamo za sabo, kot ravno Lindstrom, ki je s privoljenjem vstopil v življenje več kot 2000 običajnih družin v 77 državah, pri čemer je preučil njihove hladilnike, predalnike in celo smeti. V knjigi razkriva, kako lahko z natančnim opazovanjem navidezno nepomembnih podrobnosti v človeškem vedenju pridemo do naslednjega velikega marketinškega trenda. Knjigo lahko naročite tu.