• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Red Orbit: Nastop na spletu je treba vzeti resno!

Digitalna agencija Red Orbit je prejšnji teden v sodelovanju s Tehnološkim parkom Ljubljana organizirala seminar z naslovom »Digitalna realnost: e-commerce«, ki je bil namenjen predvsem lastnikom spletnih trgovin.

Udeleženci so lahko prisluhnili šestim marketinškim strokovnjakom, ki so govorili o tem, kako strateško pristopiti v digitalni svet, izboljšati uporabniško izkušnjo na spletni strani in se lotiti merjenja uspešnosti digitalnih kampanj, predstavili pa so tudi uporabna orodja, ki so lahko v pomoč pri širjenju tudi na tuje trge.

Med predavatelji so bili trije iz podjetja Red Orbit, ki so se jim pridružili še Rok Hrastnik (Sensilab), Jernej Petrin (Studio Moderna) in Robert Petković (Agrokor) ter se posvetili predvsem različnih strategijah pristopa v digitalni marketing. »Pri postavljanju strategije se morate namreč najprej vprašati, kaj je vaša ključna konkurenčna prednost. Pri tem se moramo hkrati stalno izobraževati in stvari testirati, ocenjevati posamezne oglaševalske kanale in meriti njihovo učinkovitost, probleme videti kot izzive in ob tem ne pozabiti na moč ponovnega marketinga (remarketinga). Redno spreminjanje in prilagajanje oglasov pa je tisto, kar bo vaše oglase vselej delalo aktualne in zanimive,« povzemajo v Red Orbitu.

Sklep seminarja torej je, da je treba nastop na spletu vzeti še bolj resno. Globalni trendi in pričakovanja potrošnikov se namreč hitro spreminjajo. Zato je nujno, da se pri pripravi strategije poslovanja podjetja osredotočijo na potrebe in želje potrošnika. »Kolikokrat pri načrtovanju pogledate skozi oči potrošnika? Premalokrat? Veliko nasvetov je bilo ravno zato zapeljano v smeri, kako morate neprestano izboljševati svoj nastop in kupce navdušiti z brezhibno uporabniško izkušnjo,« še pravijo v Red Orbitu.