• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Alumni MARKEThink: o Evropskem nogometnem prvenstvu in trendih v trženju

Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani bo 26. maja v centru inovativnih dogodkov D125 organizirala Alumni MARKEThink, dogodek, ki bo združil trende v trženju in Evropsko nogometno prvenstvo.

Evropsko nogometno prvenstvo v Franciji je poleg olimpijskih iger v Riu de Janeiru največji športni dogodek v letu 2016. Za en mesec se bo v Evropi ustavil čas, ne samo za navijače držav udeleženk, temveč za vse športne navdušence. Že dolgo pa nogomet ni samo šport, je tudi posel, ki z vsakim velikim dogodkom postavlja nove trende na področju športa in športnega marketinga, vpliv pa odločno presega samo tistega na deležnike, vpletene v svet športa. Tovrstni športni dogodki namreč že dolgo postavljajo nove mejnike, preizkušajo nova marketinška orodja, uvajajo nove tehnologije in postavljajo nove standarde v svetu oglaševanja.

Tako bodo na dogodku, s pričetkom ob 18. uri, s Tomažem Ambrožičem, SportMediaFocus, Gregorjem Peternelom, RTV Slovenija,
Matejo Jesenek, Intersport ISI, Ilijo Kitičem, NZS, in drugimi gosti govorili predvsem o največjih športnih dogodkih in njihovemu vplivu na oglaševanje, integraciji športnega marketinga v trženje podjetja in o športu kot platformi za vpeljavo novih marketinških orodij, s poudarkom na digitalnih tehnologijah.

Podrobnosti o prijavi najdete tukaj.