• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na kongresu Interact o pomenu sodelovanja vseh igralcev v digitalni oglaševalski industriji

Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) svoj največji dogodek, kongres Interact, letos organizira v portugalski prestolnici Lizboni, in sicer 11. in 12. maja. Govorci na kongresu bodo ugotavljali, kako do vzajemnih koristi s sodelovanjem vseh igralcev v industriji digitalnega oglaševanja.

Na kongresu Interact, vodilnem dogodku evropske industrije digitalnega oglaševanja, se zberejo vodilni evropski oglaševalci, digitalni strokovnjaki, agencije in založniki medijev, da bi pridobili vpogled v aktualna dogajanja v stroki. Med drugim so na Interactu premierno predstavljeni podatki iz raziskave o naložbah v digitalno oglaševanje AdEx po posameznih evropskih državah.

Vodilna tema tokratnega kongresa je prelomnica v zgodovini oglaševanja, ki jo prestavlja dejstvo, da spletno oglaševanje na razvitih evropskih trgih že prehiteva televizijsko. Toda ta mejnik s seboj prinaša nove izzive, vključno s strožjo zakonodajo in vprašanji glede transparentnosti, varstva osebnih podatkov in zagotavljanja čim boljše uporabniške izkušnje. Z novimi kreativnimi načini uporabe podatkov in možnostmi, ki jih spletni mediji ponujajo oglaševalcem za povezovanje s potrošniki, morajo vsi igralci na področju digitalnega oglaševanja stopiti skupaj in se posvetiti tem izzivom in priložnostim, ki jih ponujajo.

Med govorci na letošnjem Interactu so Randall Rothenberg, predsednik in direktor ameriškega IAB, ki bo predstavil ključne trende v ameriški digitalni oglaševalski industriji, Paul Barford, znanstvenik in profesor na Univerzi v Wisconsinu, ki se bo posvetil stroškom neogledanih oglasov, Dan'l Hewitt, izvršni direktor britanske produkcijske hiše Maker Studios, ki bo govoril o tem, kako preživeti v pooglaševalski apokalipsi, ki jo narekujejo programi za blokiranje spletnih oglasov, Ariane Längsfeld, direktorica naročnikov v raziskovalni hiši Millward Brown, s prispevkom o kreativnosti videovsebin v digitalnem svetu, in Ana Andjelic, globalna strateška direktorica v agenciji Havas Lux Hub, ki bo govorila o oblikovanju medijskih strategij v novem svetu medijskega načrtovanja.

Po koncu drugega dne konference bodo podelili tudi nagrade za kreativnost v digitalnem oglaševanju MIXX in nagrade Research Awards najboljšim praksam v trženjskem raziskovanju.