• Facebook
  • Twitter
  • RSS

WMF: Se nam obeta konec televizije in ali nativno oglaševanje ubija novinarstvo?

Vse to so teme, ki sem jih bodo posvetili na deveti različici Weekend Media Festivala (WMF) med 22. in 25. septembrom v Rovinju. Organizatorji tudi letos pričakujejo udeležbo preko 4000 medijskih in komunikacijskih strokovnjakov, ki bodo v treh dneh festivala v petih konferenčnih dvoranah razpravljali o aktualnih temah iz sveta medijev, odnosov z javnostmi, marketinga in celotne komunikacijske panoge.

Med temami, ki se jim bodo posvetili na letošnjem WMF, je tudi vprašanje, ali prihaja konec televizije. Televizijski trg so – tako kot tudi vse druge – doletele bistvene spremembe, digitalizacija pa ima velik vpliv na njegov prihodnji razvoj. Rast spletnega videa in platform OTT spreminja način dostopanja in spremljanja vsebin. Vodilni medijski in komunikacijski strokovnjaki bodo tako govorili o tem, kako bodo te spremebe vplivale na televizijske hiše, kdo so novi igralci na trgu in kaj te spremembe pomenijo za uporabnike.

Tema, ki prav tako sproža številna vprašanja, je tudi nativno oglaševanje, ki kot del vsebinskega marketinga prav tako pospešeno raste. Njegova kontroverznost je v tem, da po eni strani številne (medije in oglaševalce) osrečuje, saj so končno našli model, ki medijem prinaša nove prihodke, po drugi strani pa mnogi v njem vidijo zaton novinarstva. Na WMF bodo pripravili okroglo mizo o tem, kaj je sploh nativno oglaševanje in ali pomeni konec novinarstva ali pa rešuje medije.

WMF bo tudi letos gostil številne predavatelje iz tujine. Med njimi je tudi Zrinka Lovrenčić, direktorica podjetja Great Place to Work iz Avstralije, ki bo predstavila zanimiv model, ki podjetjem pomaga, da v svoji organizaciji ustvarijo odlično okolje za delo in s tem povečajo vrednost tudi za lastnike.