• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Effie 2016 na 25. SOF-u: Učinkovitost žanje uspeh

Effie Slovenija 2016, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo po licenčni pogodbi Effie vsako drugo leto organizira Slovenska oglaševalska zbornica, se bo v četrtek, 7. aprila 2016, v portoroškem hotelu Kempinski prvič v živo predstavila občinstvu 25. SOF.

Govorci na predavanju Effie na Sofu: Toni Tomašek, Tina Tomažič, Mojca Avšič in Mojca Pesendorfer.

Na četrtkovem popoldanskem predavanju »Effie Slovenija 2016: Učinkovitost žanje uspeh« bosta Tina Tomažič, direktorica sektorja razvoj in upravljanje trgovske znamke v Mercatorju, in Toni Tomašek, kreativni direktor v Publicis Groupe Slovenia in dobitnik edinih dveh kanskih levov, s katerima se lahko doslej ponašamo Slovenci, predstavila sedem lekcij, ki se jih slovenska podjetja lahko naučijo od sedemnajstih najboljših kampanj, ki so prejele tako zlatega kanskega leva kot tudi zlato nagrado Effie, ter podala predloge, kako te lekcije prenesti tudi v našo slovensko realnost.

Novosti v letošnjem razpisu tekmovanje Effie Slovenija 2016 in kako bo konec maja v Ljubljani videti razpisna delavnica za prijavitelje pa bosta v zaključnem delu predavanja predstavili Mojca Avšič, predsednica Effie Slovenija 2016, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Drogi Kolinski (Atlantic Grupa), in Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, strateška direktorica v Publicis Groupe Slovenia.