• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Seminar The Best of Global Digital Marketing znova v Ljubljani

Lani se je več kot tridesetim mestom po svetu, kjer gostuje dogodek The Best of Global Digital Marketing prvič pridružila tudi Ljubljana. Seminar s povsem svežimi študijami najboljših primerov iz sveta digitalnega marketinga tudi letos prihaja v Ljubljano, in sicer v ponedeljek, 22. februarja 2016.

Na tem mednarodnem seminarju udeleženci prisluhnejo predstavitvam študij uspešnih primerov digitalnih marketinških akcij, nato sledi podrobna analiza, zakaj so bile tako uspešne, na koncu pa dobijo nasvete, kako naj zmagovalne prakse prenesejo v vsakodnevno poslovanje.

Hando Sinisalu, ustanovitelj in direktor estonskega podjetja Best Marketing International, ki organizira dogodke The Best of Global Digital Marketing po vsem svetu, bo predstavil dvajset primerov z različnih področij digitalnega marketinga, in sicer podatkovne zbirke (big data), vsebinski marketing, mobilni marketing, marketing v realnem času in medorganizacijski digitalni marketing. Med najbolj znanimi primeri, ki jih bo predstavil, so »Bom, kar hočem« (»I will What I Want«) znamke Under Armour, »Delimo si breme« (»Share the Load«) multinacionalke P&G v Indiji, Intersportova akcija »Oglas, ki je tekel« (»The Ad that Ran«), L'Orealova aplikacija Makeup Genius, »Oreov sončni mrk« (»Oreo Eclipse«) in drugi.

Poleg Sinisaluja bo predavala še Carmen Murray, direktorica prodaje in marketinga v južnoafriški podružnici svetovalne družbe za mobilni marketing Mobitainment, ki se bo posvetila lekcijam mobilnega marketinga iz Južne Afrike.

Več informacij o dogodku in prijavah nanj najdete tu