• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Jutri se v Portorožu začne konferenca SPORTO

Na dvodnevni konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu SPORTO bo sedemindvajset gostov iz osmih evropskih držav ponudilo vpogled v prakse, trende in izzive trženja, komuniciranje in sponzorsko povezovanje športa in blagovnih znamk.

O upravljanju znamk v športu bodo govorili Sebastian Frank, vodja projektov novih medijev v nemškem nogometnem klubu Borussia Dortmund, Aleksandra Radujko, lastnica in direktorica podjetja New Media Team, ki skrbi za odnose z javnostmi ekipe Novaka Đokovića, in Ranko Vučinić, direktor komunikacij za KHL Medveščak in brata Sinković pri agenciji Priredba Studio. Vključevanju občinstva v digitalni dobi se bosta posvetila Torsten Wirwas,  direktor in partner v berlinski agenciji  M&C Saatchi Sport & Entertainment, in Alexandra Willis, direktorica digitalnih medijev  v teniškem klubu All England Lawn Tennis Club, ki organizira znameniti Wimbledon.

O novih pravilih sponzorstev in kako se po njih ravnati, bo govorila Jackie Fast, direktorica podjetja Slingshot Sponsorship in članica upravnega odbora Evropskega sponzorskega združenja (ESA), Mark Versteegen, direktor sponzorstev v podjetju Koos Onderwater, pa se bo posvetil ustvarjanju vrednosti za blagovno znamko in posel skozi športna partnerstva.

Konferenca SPORTO bo gostila tudi Tino Maze, olimpijsko zmagovalko, svetovno prvakinjo in nominiranko za nagrado Laureus, in Dietra Hegerja, direktorja sponzorstev pri Milki, ki je Tinin dolgoletnih sponzor.

Tudi tokrat bodo na konferenci podeljene nagrade SPORTO najboljšim primerom dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu.