• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na festivalu Kaktus tudi Viber, Google, IBM in iSOCIA

Srbski spletni portal Marketing mreža 29. oktobra v Beogradu organizira prvi nacionalni festival celostnega komuniciranja Kaktus, na katerem bodo predavali številni mednarodni govorci, ki bodo predstavili najnovejše svetovne trende.

Atanas Raykov (Viber), Marijana Prpić (Google), Svetlana Stavreva (IBM) in Jacob Kobi Gamliel (iSOCIA).

Med govorci na festivalu Kaktus bodo Atanas Raykov, direktor podjetja Viber za Srednjo in Vzhodno Evropo, ki je pred dnevi že nastopil na Weekend Media Festivalu v Rovinju, Marijana Prpić, direktorica znamčenja pri Googlu za jadransko regijo, Svetlana Stavreva, direktorica marketinga in komuniciranja pri IBM-u za Jugovzhodno Evropo, in Jacob Kobi Gamliel, ustanovitelj ene največjih digitalnih agencij v Izraelu iSOCIA.

Atanas Raykov, marketinški strokovnjak z več kot desetletnimi izkušnjami na področju digitalnega in mobilnega marketinga, ki je pri Viberju odgovoren za razvoj novih poslov, bo na festivalu govoril o premikanju meja v komuniciranju. Marijana Prpić, ki je pri Googlu zadnja štiri leta odgovorna za razvoj poslovanja v jadranski regiji, bo imela predavanje z naslovom »Kako začeti digitalno strategijo?«, Svetlana Stavreva iz IBM-a pa se bo posvetila vplivu komuniciranja na poslovanje. Jacob Kobi Gamliel, ki v okviru svoje agencije iSOCIA sodeluje z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami, kot so Pizza Hut, Dacia, Nissa in druge, bo z udeleženci podelil svoje izkušnje pri raziskovanju razsežnosti digitalnega marketinga kot vira prihodkov v katerem koli poslovnem sektorju. 

Poleg njih bodo na Kaktusu predavali tudi Abraham Abbi Asefaw in Maksimilian Kallhed, ustanovitelja agencije Pop Up iz Londona, Catalin Dobre, izvršni kreativni direktor v agenciji McCann Bukarešta,Toygun Yılmazer, glavni direktor za strategije v agenciji TBWA\Istanbul, Mike Brandt, ustanovitelj danske agencije Urge, ter Matija Vujović in Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Praga.

Večerni program festivala bo obeležila podelitev nagrad najboljšim celostnim komunikacijskim akcijam v minulem letu. O tem, kdo si jih najbolj zasluži, bo presojala strokovna žirija, v kateri je 25 uglednih strokovnjakov iz kreativnih, digitalnih in piarovskih agencij iz Srbije in regije. Med njimi je tudi slovenski predstavnik, Zoran Leban Trojar, partner v agenciji Sonce.net.