• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Marketing mreža organizira prvi festival celostnega komuniciranja Kaktus

Srbski spletni portal Marketing mreža 29. oktobra v Beogradu organizira prvi nacionalni festival celostnega komuniciranja Kaktus. Festival bo pod sloganom »Ideje, ki preživijo«, ponudil bogat in zanimiv program z različnih področij tržnega komuniciranja kot tudi pregled najnovejših svetovnih trendov, obljubljajo organizatorji.

V konferenčnem delu festivala Kaktus bodo udeleženci lahko prisluhnili številnim mednarodnim strokovnjakom, med katerimi so tudi Abraham Abbi Asefaw in Maksimilian Kallhed, ustanovitelja agencije Pop Up iz Londona, Jacob Kobi Gamliel, ustanovitelj največje digitalne agencije v Izraelu iSOCIA, Luca Gatti, vodja aktivnosti blagovne znamke za regijo EMEA v podjetju Procter & Gamble, in Mike Brandt, ustanovitelj danske agencije Urge in pobudnik inovativnega pristopa v oglaševanju, t. i. advertisingawesomeness.

Poleg njih bodo nastopili tudi Marijana Prpić, vodja znamčenja za jadransko regijo pri Googlu, Svetlana Stavreva, direktorica marketinga in komuniciranja v podjetju IBM za Jugovzhodno Evropo, ter Matija Vujović in Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague, ki velja za eno največkrat nagrajenih agencij v Evropi.

Večerni program festivala bo obeležila podelitev nagrad najboljšim delom v trinajstih kategorijah. Kdo bo prejel nagrade Kaktus, bo presodila strokovna žirija, v kateri bo 25 uglednih strokovnjakov iz kreativnih, PR in digitalnih agencij iz Srbije in regije.

»Trg tržnega komuniciranja v Srbiji in kreativna dela, ki vsako leto prihajajo z njega, si zaslužijo kakovosten kreativni festival. Kaktus je nastal, da bi navdihnil domačo kreativno panogo, da bi v prihodnosti na čim boljši in čim izvirnejši način ustvarjala nove ideje – ideje, ki preživijo,« je ob tem povedala Ivana Parčetić Mitić, ustanoviteljica in urednica portala Marketing mreža.