• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Programatični zakup in domorodno oglaševanje kot ključni temi Weekend Media Festivala

Regijski festival tržnih komunikacij Weekend Media Festival, ki bo med 24. in 27. septembrom že tradicionalno potekal v prostorih stare tobačne tovarne v Rovinju, prinaša nov pogled na posel in industrijo, pravijo njegovi organizatorji.

Direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov in programski direktor Nikola Vrdoljak.

Letošnji festival prinaša nove, poslovne teme z več kot 130 govorci in aktualnimi predavanji, panelnimi razpravami, delavnicami in predstavitvami. »Weekend Media Festival se je uveljavil kot največje srečanje komunikacijske industrije v regiji. Z vsako novo različico prinašamo svež pogled na panogo, vsebinsko bogatimo program, obiskovalce in širšo javnost pa spoznavamo z najnovejšimi trendi in inovacijami s področij komuniciranja, marketinga in medijev,« je na predstavitvi festivala v Zagrebu povedal njegov direktor Tomo Ricov.

Konferenčni del letošnjega festivala pokriva obširne teme s področja medijev in marketinga, preko šovbiznisa in digitalnega okolja do ključnih poslovnih vprašanj v komunikacijski, medijski in drugih panogah. Velike tehnološke spremembe občutno spreminjajo komunikacije po vsem svetu. Množični mediji izgubljajo vlogo, kakršno so imeli, komunikacija preko različnih vsebin in/ali medijev je prisotna v vsakem trenutku, produkcija vsebin pa raste z neverjetno hitrostjo. Kot pravi Nikola Vrdoljak, programski direktor Weekend Media Festivala, v dobi obilja vsebin veljajo nekoliko drugačna ekonomska pravila: »Vsebina je pomembna, če je smiselna in če prinaša dragocene izkušnje.«

Med ključnimi temami, ki jih bo letošnji festival približal udeležencem, izpostavlja domorodno oglaševanje (angl. native advertising) in programatični zakup spletnih medijev, ki je v Evropi še v povojih, v ZDA pa postaja osnovni pristop pri zakupu medijev. O programatičnem zakupu bo govoril Caspar Schlickum, izvršni direktor podjetja Xaxis EMEA, med drugimi tujimi govorci pa organizatorji izpostavljajo še Briana Morrisseyja, glavnega urednika spletnega medija Digiday, Ano Anđelić iz newyorške agencije Havas LuxHub, ki bosta govorila o novih poslovnih modelih v medijih in marketingu na tromeji posla, kreativnosti in tehnologije, Piera Polija, direktorja agencije Havas Worldwide iz Dubaja, digitalnega strokovnjaka in bančnega svetovalca Marka Deka in Lynne Montgomery, podpredsednico poslovne šole Contrugli, ki bo govorila o generaciji Y.

Na letošnjem festivalu pričakujejo okrog 4.000 medijskih, marketinških in komunikacijskih strokovnjakov kot tudi 350 študentov iz vse regije, spremljalo pa ga bo tudi 600 akreditiranih novinarjev.