• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Alumni MARKEThink: Unileverjeve blagovne znamke pod žarometi

Alumni sekcija za trženje na ljubljanski Ekonomski fakulteti v sredo, 10. junija, organizira dogodek Alumni MARKEThink, na katerem bo v ospredju zgodba multinacionalke Unilever in njenih več kot štiristo blagovnih znamk.

Zgodbo o korporaciji Unilever bo pripovedoval Péter Szabó, direktor Unileverja za Slovenijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino. Unilever ima v svojem portfelju več kot štiristo blagovnih znamk, med katerimi so najbolj znane in uspešne Dove, Axe, Hellmann's, Knorr, Rexona, Rama, Becel, Lipton ter sladoledi Carte D'Or in Magnum. Szabó bo govoril o globalnem razvoju in usmeritvi podjetja, njegovi vlogi v svetovnem merilu in o delovanju podjetja ter pomenu blagovnih znamk v lokalnem okolju.

Kot obljubljajo organizatorji, bo po predavanju v Plavi dvorani Ekonomske fakultete sledila sproščena zabava na prostem z didžeji, koktajli in druženjem. Več informacij o dogodku in programu je objavljenih tu, prijave pa sprejemajo tukaj