• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Jutri se v Portorožu začenja 24. SOF

Slovenska oglaševalska zbornica bo v portoroškem GH Bernardin 26. in 27. marca gostila najstarejši domači festival kreativnosti. Na tokratnem Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), že štiriindvajsetem zapored, bo nastopilo 38 govorcev iz enajstih držav. Po koncu prvega kongresnega dne bodo podelili nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie, medtem ko bo petkov večer zaznamovala slavnostna podelitev nagrad 24. SOF-a v dvanajstih tekmovalnih skupinah z razglasitvijo najuspešnejše blagovne znamke in agencije leta 2014.

SOF se bo v četrtek, 26. marca, začel z že tradicionalnim razmišljanjem mladih kreativcev, tokrat sta to tekstopisca Drago Mlakar iz Publicisa in Luka Bajs iz Pristopa, ki se bosta posvetila »najbolj junaškim oglaševalskim delom« minulega leta. O tem, kako lahko majhni agenciji uspe zmagovati na velikih festivalih, bo govoril Björn Ståhl, izvršni kreativni direktor v švedski agenciji INGO Stockholm, Maša Muster, vodja kvalitativnih raziskav v Mediani, bo razkrila, kaj se skriva za vsemi certifikati in znaki, ki jih lahko pridobijo podjetja in njihove blagovne znamke, dr. Nadya Zhexembayeva bo razmišljala o trajnostnem razvoju, Katie Axam, vodja marketinga in komunikacij skupine za programsko opremo pri družbi IBM za Srednjo in Vzhodno Evropo, pa bo predstavila nove zapovedi digitalnega dizajna in znamčenja.

V popoldanskem delu bodo udeleženci lahko prisluhnili Marku Johnsonu, direktorju za Evropo v podjetju BrainJuicer, ki bo govoril o tem, kako ljudje dejansko sprejemamo odločitve in kako do zares učinkovitega oglaševanja, britanskemu raziskovalcu Andrewu Gruenu, ki bo predstavil, kako zgraditi uspešen digitalni medij, in šefu nadzornikov družbe Helios Geraldu Martensu, ki se bo posvetil poslovanju na globalnem trgu. Sledila bo razprava o sodobni generaciji (najmanj) petdesetletnikov, ki so pomembna tarča oglaševalcev, zatem pa bosta predstavnika oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici Roman Berčon in Cene Grčar predstavila nekaj odmevnih primerov in razsodb v lanskem letu. Prvi kongresni dan se bo končal s prispevkom Juliena Benmousse, kreativnega direktorja v pariški agenciji Marcel Worldwide, o tem, koliko poslovnih priložnosti ne opazimo. Zvečer bo sledila podelitev nagrad za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie.

O poslu, (ne)popolnosti in sreči na delovnem mestu

Petkovo kreativno jutro bo popestril Alexander Nagel, izvršni kreativni direktor v nemški agenciji Serviceplan Campaign, Jose Antonio Morales, ustanovitelj podjetja Fear & Fail, bo nato govoril o poslu, denarju in kakovosti življenja, Damir Marić, vodja kreativnega razvoja za osebna vozila pri Mercedes-Benzu, bo predstavil mednarodne kampanje te avtomobilske znamke, Jamie Mandelbaum, glavni kreativni direktor v agenciji Y&R za Srednjo in Vzhodno Evropo, pa se bo posvetil iskanju (ne)popolnosti. O tem, kako ustvariti okolje, v katerem posamezniki lahko izkoristijo svoj kreativni potencial, bo govoril Gregor Ahman, umetniški direktor v dunajski agenciji Ogilvy & Mather. Dopoldanski del se bo končal s Pristopovim talk showom pod taktirko Aljoše Bagole, ki bo gostil filozofinjo Renato Salecl, oblikovalko Laro Bohinc in pravnico Katarino Kresal.

Petkovo popoldne se bo začelo s pogovorom o pravih idejah, ki ga bo vodila Edita Cetinski Malnar, avtorica poslovno-podjetniške oddaje Prava ideja na TV Slovenija, nadaljevalo s predavanjem Danca Alexandra Kjerulfa, ustanovitelja podjetja Woohoo, o sreči na delovnem mestu, in končalo s pogovorom Boštjana Napotnika, kreativnega direktorja v Futuri DDB, s Slovenci, ki so usodo vzeli v svoje roke in uresničili svojo vizijo – vrhunskim kuharjem Nejcem Rižnarjem, lastnikom pivovarne Bevog Vasjo Golarjem in publicistom Klemnom Koširjem.

24. SOF se bo končal s podelitvijo nagrad najboljšim oglaševalskim delom lanskega leta v dvanajstih tekmovalnih skupinah, razglasili pa bodo tudi agencijo in blagovno znamko leta 2014.