• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tečaj startup marketinga z Juretom Dolerjem

V sklopu šole IT-veščin SmartNinja bo 25. marca 2015 v ljubljanskem kreativnem centru Poligon organiziran tečaj startup marketinga. Vodil ga bo Jure Doler, izkušen podjetnik in strokovnjak za digitalni marketing, ki je med drugim soustvaril športno znamko Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih.

Po besedah Jureta Dolerja je osnovni namen startup marketinga (ali t. i. growth hackinga) čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih komunikacijskih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost, na primer z oglasi, startup marketing deluje bolj naravno in neposredno ne moti uporabnikovega fokusa.

»Ključna dejavnika sta čas in denar. Časa je po navadi malo, zato si mora start-up hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi,« pojasnjuje Doler.

Tečaj je namenjen vsem, ki se v svojem startupu ali podjetju posvečajo marketinškemu delu, ne glede na funkcijo, ki jo imajo v njem, pa tudi tistim, ki ne vedo točno, kako se marketinga sploh lotiti. Več o tečaju in prijavi nanj najdete na tej spletni povezavi.