• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Koliko velja Ljubljana CUP?

Dobra dva kilograma težak bleščeč tulec iz jeklene litine, ki so ga zasnovali v ljubljanskem Gigo Designu, izdelali pa v studiu RPS, je zelo ekskluzivna trofeja. Najprej zato, ker jo je težko osvojiti. Samo zmagovalci najpomembnejšega azijskega, ibero-ameriškega in dveh evropskih festivalov se lahko uvrstijo med crème de la crème, najboljše od najboljšega torej.

O tem, katera so najboljša medcelinska oglaševalska dela, v Ljubljani presoja devetčlanska žirija na čelu z Michaelom Conradom, predsednikom Berlinske šole kreativnega vodenja.

Ameriški in britanski kreativni presežki na medcelinskem oglaševalskem pokalu The CUP sicer manjkajo, vendar prav njihova odsotnost omogoča kreativcem drugih dveh tretjin sveta, da zasijejo v polni luči. Genius loci, navdih kulture prostora je pravi odgovor anglosaksonskemu globalizacijskemu cunamiju, ki pa, da bi bil všečen vsem, pač zanemarja vsakega posebej.

Druga posebnost pokala, ki bi mu, če bi se tu za stalno naselil, lahko rekli tudi »Ljubljana Cup«, so informacije na njem. Edina trofeja je, ki ima vgravirane prav vse ključne podatke o nagradi, vključno z imeni vseh žirantov, ki so jo podelili.

Vsej posredno se popularnost in ugled trofeje zaznata tudi v nenavadno ostrih diskusijah, ko se v žiriji odloča, na kateri celini bodo zanjo bogatejši.

V četrtek zvečer bo vse jasno. Lahko ste zraven, ko bo Ljubljana stopila iz sence in osvetlila najboljšega med najboljšimi. Več o programu dogodka najdete tu.