• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ničesar niste zamudili!

Še tri dni je do velikega finala osmega medcelinskega oglaševalskega pokala (Intercontinental Advertising Cup). V nedeljo so se v Ljubljani zbirali člani žirije iz Kitajske in Indije, iz Brazilije in Španije, iz Švice, Nemčije, Avstrije in Italije, da pregledajo in ocenijo najboljša že nagrajena dela štirih kontinentov. Genius loci, navdih kulture prostora, bo ekskluziven kriterij.

V četrtek se bomo zbrali v veliki dvorani GH Union. Sanje in obljube vseh štirih strani sveta bodo v predstavitvi vseh nagrajenih del azijskega (ADFEST), ibero-ameriškega (FIAP) in dveh evropskih velikih ocenjevanj (ADC*E in Zlati boben).

Študentska sekcija Društva za marketing napoveduje oster disput študentov in alumnov ljubljanske, portoroške in zagrebške univerze, kaj je prav in kaj narobe, kaj nas čaka in česa ne bodo sprejemali. V stroki in tudi sicer.

Michael Conrad bo s svojimi alumni in Ljubljane Bukarešte in Budimpešte prikazal, kako prava šola kariere tlakuje. Podžupanja Ljubljane bo tudi o Tajskem in Kostariškem turizmu in njegovi promociji predavala. Mladi zlati zmagovalci velikih festivalov nam bodo prikazali svoja dela, svoja razmišljanja in vizije. Člani žirije, seniorji svetovne oglaševalske industrije se bodo predstavili na unionskem odru, ne le z zvenečimi titulami, tudi s svojimi izkušnjami, filozofijami, kriteriji in pogledi. 

Veliki finale bo v resnici svetovna premiera nagrad osmega medcelinskega oglaševalskega pokala, prvih močnih signalov, ki se bodo zapisali v kreativni zemljevid planeta Zemlje 2015. After party bo za zmagovalce, razočarance in pričevalce.

Lepše in bližje priložnosti, da si napolnimo kreativne baterije še ni bilo.
Na www.thecupawards.com zveste več.