• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Cup in petdeset nians "Haza"

Na zlatem odru se bodo v petnajstih minutah s svojimi dosežki, načinom razmišljanja in pogledi na svoj poklic predstavili z zlatimi nagradami nagrajeni mladi ustvarjalci iz štirih celin ter priznani in legendarni avtorji, člani žirije letošnjega The CUP.

Mihai Gongu, izvršni kreativni direktor GMP Advertising Romunija, obljublja petdeset nians

Morda ste vedeli, da je McCann Beograd z akcijo Drama v taxiju zmagal na Zlatem bobnu, niste pa morda slišali, kako je Vladimirju Ćosiću, kreativnemu direktorju McCann Beograd, uspelo v mali taxi stlačiti velike zvezde Jugoslovanskega dramskega pozorišta in kakšen je bil rezultat.

Dilemo, ali nagrajeni oglasi delujejo, je z obširno raziskavo najbolj prepričljivo razrešil Donald Gunn. Marco Aurelio Giannelli, kreativni direktor AlmapBBDO Brazilija ima o tem svoje mnenje.

Gregor Žakelj, art direktor, VBG Ljubljana, ki je večja zvezda v svetu kot pri nas, pravi, da je ključni pospeševalec kreativnosti strah. Morda niste pomislili, lahko pa mu prisluhnete.

Petdeset nians »Haza« nam obljublja Mihai Gongu, izvršni kreativni direktor GMP Advertising Romunija, ki po tračanskih virih raziskuje romunski smisel za humor.

Ne boste zvedeli, če vas na Velikem finalu medcelinskega oglaševalskega pokala, 5. marca v Ljubljani ne bo zraven.
Ne bližje, ne ceneje ne bo nikoli.

Več na: www.thecupawards.com