• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Cup 2015: Kreativnost za boljši svet

5. marca bo v Ljubljani finale osmega medcelinskega oglaševalskega pokala, skupnega projekta štirih najpomembnejših celinskih festivalov, azijsko-pacifiškega ADFEST-a, ibero-ameriškega FIAP-a, pretežno zahodno-evropskega ADC*E-ja in novoevropskega Golden Druma. Samo nagrajena dela in finalisti teh štirih festivalov lahko tekmujejo v konkurenci The CUP.

Finalna prireditev ne bo le parada atraktivnih podob in oglasov temveč srečanje z njihovimi vrhunskimi ustvarjalci in misleci, z njihovimi zamislimi, koncepti, razmišljanji in kreacijami. Celodnevni program se bo pričel z video predstavitvijo nagrajenih del štirih sodelujočih festivalov ADFEST, FIAP- ADC*E in GOLDEN DRUM 2014.

Sledila bo diskusija na podlagi raziskave zagrebškega IPSOS-a o ugledu oglaševanja v regiji, ki jo bo predstavila Nataša Mohorič Kejžar, direktorica strateškega svetovanja, IPSOS Ljubljana v pogovoru z Aljošem Bagola, izvršnim kreativnim direktorjem agencije Pristop in Nikolo Žinićem, kreativnim dierktorjem in soustanoviteljem agencij Bruketa & Žinić OM Zagreb.

Akademsko matinejo pripravlja študentska sekcija Društva za marketing Slovenije. V javnem disputu mladih o temeljnih vprašanjih stroke bodo sodelovali študentje in alumni kateder ljubljanske univerze, ki pripravljajo novo generacijo marketinških in komunikacijskih strokovnjakov. Pogovor bo vodil Filip Dobranić, svetovni mladinski prvak v debatiranju.

Popoldanski del programa se bo pričel s pogovorom, ki ga bo vodil Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja z alumni BSCL iz regije. Z njim bodo Anca Nuta, direktorica marketinga in komunikacij pri UniCredit Tiriac Bank Romunija, Uroš Goričan, kreativni direktor Publicis Skupine Ljubljana in Tom Hidvegi, direktor kreativnih strategij DDB Budimpešta.

Tjaša Ficko, podžupanja Mestne občine Ljubljana bo govorila o pomenu lokalno inspiriranega navdiha v oglaševanju in promociji ter v turizmu.

Na zlatem odru se bodo v petnajstih minutah s svojimi dosežki, načinom razmišljanja in pogledi na svoj poklic predstavili z zlatimi nagradami nagrajeni mladi ustvarjalci iz štirih celin, Marco Giannelli, kreativni direktor AlmapBBDO Brazilija, zlati zmagovalec FIAP-a, Vladimir Ćosić, kreativni direktor McCann Beograd, zlati zmagovalec Golden Druma, Robert Bohinec, kreativni direktor Mayer McCann Ljubljana, dobitnik Grand prix na Zlatem bobnu, Ines Salzer, tekstopiska, Ogilvy Dunaj, mlada zmagovalka ADC*E-ja, Gregor Žakelj, art direktor, VBG Ljubljana, ADC*E-jev zlati zamgovalec in Abhinav Tripathi, izvršni kreativni direktor McCann Indija.

V okviru dogodka se bodo predstavili tudi priznani in legendarni avtorji, člani žirije letošnjega The CUP. Rdeča nit predstavitev bo Kreativnost za boljši svet, odkrivanje in promocija druge strani oglaševanja, komuniciranja in dizajna, pa novih vizij in spoštovanja človekovih potreb, vrednot in odnosov na osnovi vprašanja, kako skupaj lahko ustvarjamo boljši svet. Predsednik žirije 8. Cupa je Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja, člani pa Álvaro Rodrigues, kreativni direktor in predsednik, DM9Rio Brazilija, Yang Yeo, izvršni kreativni direktor, Wieden+Kennedy Šanghaj, Guido Heffels, ustanovitelj in kreativni direktor, Heimat TBWA Berlin, Johannes Newrkla, ustanovitelj in kreativni direktor, Bluetango, Avstrija, Mihai Gongu, izvršni kreativni direktor, GMP Advertising Romunija, Beto Nahmad, izvršni kreativni direktor, VCCP Španija, Milka Pogliani, svetovalka na področju komuniciranja in oglaševanja ter Santosh Padhi, kreativni direktor in soustanovitelj agencije Taproot, Indija, lanski dobitnik glavne nagrade Grand CUP.