• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dnevi komunikacij 2015: kreativnost šteje!

Hrvaški oglaševalski festival Dnevi komunikacij, tretji zapored, bo med 16. in 19. aprilom 2015 v Rovinju. Organizatorji (Hrvaško združenje tržnokomunikacijskih agencij (HURA) in Urad za interaktivno oglaševanje (IAB) v partnerstvu s priznanima festivaloma Cannes Lions in Eurobest) bodo na Dneve komunikacij pripeljali vodilne svetovne marketinške strokovnjake, uspešne kreativce in predstavnike oglaševalcev.

Letošnji Dnevi komunikacij bodo omogočili vpogled v svetovne marketinške trende in spodbudili razpravo o stanju oglaševalske panoge na Hrvaškem in v regiji. Prvič bodo organizirane t. i. huralnice, interaktivne okrogle mize, na katerih bodo udeleženci razpravljali o določeni temi ter delili znanje in izkušnje v neformalnem krogu.

»Močneje kot kdaj koli prej bomo prenesli sporočilo, ki je hkrati tudi naslov enega od predavanj: kreativnost šteje! Prodajni rezultati so boljši, če je komuniciranje kreativno – enostavna predpostavka, ki najboljše loči od povprečnih, uspešne od propadlih, zmagovalce od poražencev. S to idejo v mislih predstavljamo program festivala s predavatelji, ki kreativnosti dajejo smisel, ki prepoznavajo najboljše kreativne rešitve kot tudi tiste, ki nagrajujejo najkreativnejše. Od tod tudi partnerstvo združenja HURA s festivaloma Cannes Lions in Eurobest, zaradi katerega je izbor predavateljev najboljši do zdaj. Program, nagrade, druženje – na Dnevih komunikacij je vse podrejeno temu, da navdihuje pogum, kreativnost in pozitivno naravnanost,« je o festivalu povedal Damir Ciglar, predsednik uprave HURA.

Nova direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon je poskrbela za bogat program, v katerem sodelujejo vodilni svetovni strokovnjaki, ki skrbijo za razvoj oglaševalske panoge. Med njimi so Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnega marketinga in družbenih medijev v podjetju Nestlé, Philip Thomas, predsednik uprave podjetja Lions Festivals, in David Muhlenfeld, podpredsednik in kreativni direktor ameriške agencije Martin Agency.

Pomemben del Dnevov komunikacij so tudi strokovna tekmovanja Effie, IdejaX in Mixx, ki letos prinašajo nekatere novosti. Tekmovanje za hrvaške nagrade Effie uvaja kategorijo »medijska ideja«, ki nagrajuje dela medijskih agencij na Hrvaškem, tekmovanje Mixx za najboljša dela v spletnih medijih pa dodaja dve novi kategoriji, in sicer za najboljšo kampanjo z oznamčenimi vsebinami in za najboljšo medijsko strategijo.