• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na drugem dogodku Effie Slovenija o evropskem in slovenskem potrošniku

Effie Slovenija 2014 bo na svojem drugem jesenskem dogodku, 23. septembra 2014 v Hotelu Plaza v ljubljanskem BTC, gostil raziskovalce iz tržnoraziskovalnih agencij Nielsen in Mediana.

Foto: dreamstime

Jelena Doka Cetina, ki je pri Nielsnu odgovorna za sodelovanje s trgovci na slovenskem, hrvaškem in bosanskem trgu, bo na dogodku predstavila
nakupno vedenje in trende v industriji izdelkov hitre potrošnje v Evropi. Dotaknila se bo vprašanj, kako optimistični so potrošniki, kakšna je gospodarska napoved, kakšni so vplivi na industrijo izdelkov hitre potrošnje, razvoj trgovin ter njihova gostota v primerjavi s pomembnostjo ter razvoj diskontov in blagovnih znamk v Evropi.

Predsednica uprave Mediane Janja Božič Marolt bo zatem predstavila slovenskega potrošnika »od denarnice do blagajne, od glave do pete«. Govorila bo o značilnostih azličnih tipov potrošnikov v Sloveniji: kako razporejajo nakupe in porabo med izdelki vsakodnevne potrošnje in trajnejšimi dobrinami, kako razpolagajo s svojim časom in denarjem, katerim blagovnim znamkam se ne morejo upreti in kako sledijo sodobnim trendom.

Več informacij o dogodku najdete na spletni strani Effie Slovenija.