• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dmexco: Uporaba podatkov ni več znanost

Konferenca o digitalnem marketingu Dmexco, ki je bila 10. in 11. septembra v nemškem Kölnu, je pritegnila več kot 30.000 obiskovalcev in 800 razstavljalcev iz vodilnih podjetij s področja spletnega marketinga, vključno s slovenskim podjetjem Httpool.

Ekipa podjetja Httpool na konferenci Dmexco v Kölnu. (Foto: Httpool)

Kot pravijo v podjetju Httpool, so bile razprave na konferenci Dmexco osredotočene predvsem na priložnosti, ki jih omogoča tehnološki napredek, pa tudi na trende, strategije rasti in kreativne rešitve. Pomembno spoznanje je tudi, da uporaba podatkov, t. i. big data, ni več znanost. »Industrija je našla optimalne načine za celovito obravnavo podatkov po vseh digitalnih komunikacijskih kanalih. Najiznajdljivejša in najkreativnejšaa podjetja že uporabljajo podatke za sprejemanje ključnih odločitev in aplikacijo na tradicionalnih in digitalnih komunikacijskih kanalih. Učinkovita uporaba podatkov v oglaševanju je prav tako omogočena z rastjo programatičnih rešitev. Poleg učinkovite uporabe podatkov, programatično oglaševanje omogoča avtomatizacijo ter časovno in stroškovno optimizacijo,« pravijo v Httpoolu. Prepričani so, da bo programatični medijski zakup v nekaj letih postal standard, vendar pa sama avtomatizacija medijskega zakupa in procesa prodaje ne bo v celoti nadomestila osebnega pristopa in komunikacije, potrebne za prilagoditev priložnosti oglaševanja, namenjenega specifičnim ciljnim skupinam in oglaševalskim ciljem.

Kot še ugotavljajo, monetarna vrednost všečkov in sledilcev na družbenih omrežjih ni več del razprav digitalne stroke. Podjetja v družbenih omrežjih prepoznavajo veliko vrednost in so postavljena pred izziv, kako vzpostaviti smiselno komunikacijo s svojimi strankami. Družbeni mediji predstavljajo sestavni del procesa nakupa in predstavljajo nepogrešljiv komunikacijski kanal za oglaševalce.

»Dmexco vselej krepi globlje razprave o prihodnosti spletnega oglaševanja. Združuje vse ključne akterje sicer zelo razdrobljene panoge. Prav tako potrjuje relevantnost našega »cross channel« pristopa in osredotočenosti na razvoj lastne tehnologije,« je ob koncu konference povedal Aljoša Jenko, ustanovitelj in direktor podjetja Httpool.