• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Weekend Media Festival kot priložnost za poslovno povezovanje v regiji

Naslednji teden se v hrvaškem obalnem mestu Rovinj začenja že sedmi Weekend Media Festival, namenjen komunikacijskim strokovnjakom iz regije. Udeleženci bodo od 18. do 21. septembra lahko prisluhnili petdesetim predavanjem in okroglim mizam, že tradicionalno pa bo poskrbljeno tudi za veliko mero zabave in sproščenega druženja. Organizatorji pričakujejo okrog 4.000 udeležencev.

Na letošnjem Weekend Media Festivalu pričakujejo kar 4.000 udeležencev.

Direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov pravi, da festival vse bolj postaja »ne le druženje vseh, ki nekaj pomenijo v svetu komunikatorjev, temveč tudi mesto, na katerem lahko preko delavnic pridobite konkretno znanje ali pa v sproščenem vzdušju sklenete nov posel.«

Program se bo letos odvijal v kar petih dvoranah. Kot pravi Nikola Vrboljak, direktor festivalskega programa, želijo z bogato ponudbo vsebin obiskovalcem omogočiti, da sami oblikujejo svoj festival in iz Rovinja odnesejo svoje doživetje in znanje, ki ga potrebujejo.

V zadnjih nekaj letih na festivalu razpravljajo tudi o poslovnih temah, ki niso neposredno povezane s komuniciranjem. Na eni od okroglih miz, ki bo posvečena prestrukturiranju podjetij, bosta tako med drugim sodelovala tudi predsednik uprave družbe Hrvatski Telekom Davor Tomašković in predsednik uprave Croatia osiguranje Sanel Volarić.

Tudi letos bo v Rovinju sodeloval Davor Bruketa, kreativni direktor oglaševalske agencije Bruketa&Žinić OM, ki izpostavlja predvsem temo »Mad Man vs. Math Man«, saj je po njegovem mnenju matematika vse bolj pomembna tudi v komuniciranju. Med paneli organizatorji izpostavljajo še tistega, na katerem se bodo sogovorci posvetili agencijskim natečajem (»pitchem).

Med predavatelji in panelisti na festivalu so tudi številni Slovenci. Med njimi je tudi dr. Dejan Verčič z ljubljanske Fakultete za družbene vede, ki bo v predavanju z naslovom »Smrt odnosov z javnostmi« govoril o tem, kako mediatizacija vsega okoli nas – tudi nas samih – spreminja pravila igre ter kakšna postaja vloga profesionalnih komunikatorjev v svetu radikalne transparentnosti.

Na letošnjem Weekendu bo sploh prvič na tovrstnih dogodkih nastopil medijski mogotec in lastnik TV Pink Željko Mitrović. Z njim se bo pogovarjal Ivan Stanković, ustanovitelj beograjske agencije Communis, in ga med drugim povprašal, ali se počuti krivega zaradi velikega vpliva, ki ga ima Pink TV na širjenje turbo folka.

Več o programu festivala lahko najdete na tej spletni povezavi.