• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Zagrebu se začenja četrta sezona akademije HOWtoWOW

Hrvaško združenje tržnokomunikacijskih agencij (HURA) s septembrom začenja že četrto sezono akademije HOWtoWOW. Do marca prihodnjega leta organizira sedem delavnic s priznanimi tujimi predavatelji, ki bodo udeležencem pomagali doseči učinek »vau« v poslovanju in jim predali praktična znanja o različnih temah iz oglaševalske industrije.

Prva delavnica z naslovom »Boljši pristop k integraciji medijev« bo 10. septembra 2014, vodil pa jo bo Dave Birss, ustanovitelj britanskega podjetja Additive, ki ponuja izobraževanje in treninge za vse, ki delujejo v marketingu. Londonska strokovnjakinja za nevromarketing Cristina de Balanzo bo na delavnici 10. oktobra govorila o nevroznanosti potrošnikov, znani srbski grafični oblikovalec Slavimir Stojanović pa se bo natanko mesec kasneje v predavanju z naslovom »Kompliciraj enostavno« posvetil vizualnim komunikacijam. Adam Miecznikowski, vodja strateškega načrtovanja v agenciji Publicis Poland, bo na delavnici 10. decembra govoril o pomenu strateškega načrtovanja, James Cherkoff, ustanovitelj britanske svetovalne hiše Collaborative Marketing, bo prvo delavnico v letu 2015, ki bo 15. januarja, posvetil digitalnim strategijam, pa bo svetovalec za znamčenjeAnthony Mathé bo 10. februarja govoril o semiotiki in blagovnih znamkah. Četrta sezona akademije HOWtoWOM se bo končala 10. marca 2015 z delavnico britanskega oglaševalskega kreativca Steva Henryja o generiranju in selekciji kreativnih idej.

Več informacij o akademiji HOWtoWOM, ki se je je do zdaj udeležilo že več kot 1.500 ljudi, in prijave nanjo lahko najdete na tej spletni strani.