• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Effie Slovenija z dvema dogodkoma v septembru

Effie Slovenija bo do marca 2015, ko bodo v okviru Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) drugič podeljene tudi nagrade za tržno-komunikacijsko odličnost Effie, organiziral vsaj pet dogodkov z domačimi in tujimi strokovnjaki. Prva dva dogodka bosta potekala v septembru.

V torek, 9. septembra, bo v Hotelu Plaza v ljubljanskem BTC potekala okrogla miza z zmagovalci Effie 2012, na kateri se bo Iztok Sila, ustanovitelj podjetja Sila Consulting, s predstavniki Si.mobila, Mlekarne Celeia in Telekoma Slovenije pogovarjal o tem, kako osvojiti nagrado Effie. Poleg tega bo Tina Tomažič, strokovna direktorica Effie 2014, na dogodku predstavila ključne novosti razpisa za nagrado Effie 2014 ter podala nasvete in usmeritve za prijavo na razpis.

Ker se za nagrade Effie poteguje največ tržno-komunikacijskih projektov iz panoge izdelkov hitre potrošnje, bo Effie Slovenija na drugem dogodku, ki bo v torek, 23. septembra, prav tako v Hotelu Plaza, udeležencem nudil vpogled v nakupno vedenje potrošnikov in trende v industriji izdelkov hitre potrošnje v Evropi. Predstavniki raziskovalne hiše AGB Nielsen se bodo posvetili vprašanjem, kako optimistični so potrošniki, kakšna je gospodarska napoved in kakšni so vplivi na panogo izdelkov hitre potrošnje, govorili pa bodo tudi o razvoju trgovin ter njihovi gostoti v primerjavi s pomembnostjo, razvoju diskontov in blagovnih znamk v Evropi ter nakupnih navadah evropskih potrošnikov.

Več informacij o prihajajočih dogodkih Effie Slovenija lahko najdete na spletni strani www.effie.si.