• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kreativnost, vsebina in sreča na 21. Zlatem bobnu

Letošnji mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, ki bo med 7. in 10. oktobrom v Portorožu, bo potekal v barvah Brazilije, saj bodo udeleženci med drugim lahko prisluhnili štirim brazilskim kreativnim in umetniškim direktorjem. Vodilni temi festivala »Kreativnost, vsebina in sreča« se bodo poleg njih posvetili tudi strokovnjaki iz britanskih podjetij The Effectiveness Partnership in BrainJuicer ter poljske agencije za odnose z javnostmi MSLGROUP.

Pri Slovenski oglaševalski zbornici (SOZ), ki organizira festival Zlati boben, so najavili prve govorce na letošnjem, brazilsko obarvanem kreativnem dogodku. Kot so sporočili, bodo brazilske čare in kreativnost z udeleženci delili Roberto Vilhena, izvršni kreativni direktor v agenciji Artplan Group iz Ria de Janeira,Eiji Kozaka Cavalcanti, umetniški direktor v agenciji WmcCann iz São Paula, Pedro Rosa, starejši umetniški direktor v agenciji AlmapBBDO São Paulo, in Denis Peralta, umetniški direktor v agenciji Talent, prav tako iz São Paula.

Poleg njih so med do zdaj potrjenimi govorci še Warwick Cairns, strateški svetovalec iz britanskega svetovalnega podjetja za marketing in tržno komuniciranje The Effectiveness Partnership, avtor številnih knjig in člankov o oglaševanju in potrošniški kulturi, ki bo udeležencem približal umetnost pripovedovanja zgodb, Sebastian Hejnowski, generalni direktor poljskega podjetja MSLGROUP, ki bo predstavil najnovejše trende na področju odnosov z javnostmi, John Kearon, ustanovitelj in direktor britanskega podjetja za marketinške raziskave BrainJuicer, ki se bo posvetil kreativnim načinom ustvarjanja sreče s spreminjanjem vedenja potrošnikov v poslovne priložnosti.