• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na Sportu tudi boter modernega športnega sponzorstva Patrick Nally

Organizatorji enajste konference o športnem marketingu in sponzorstvih v športu Sporto, ki bo 20. in 21. novembra v Portorožu, so najavili prve predavatelje. Med njimi so Patrick Nally, ki velja za očeta sodobnih športnih sponzorstev, Sally Hancock, predsednica britanske Fundacije za ženski šport (WSSF), Richard Ayers, soustanovitelj in direktor britanske digitalne agencije Seven League, in Nikola Čavić, vodja poslovnega razvoja pri srbskem start-upu Nordeus.

Patrick Nally bo posebni gost konference Sporto.

Posebni gost konference Sporto Patrick Nally je prvi prepoznal potencial športa kot medija za globalno komunikacijo komercialnih blagovnih znamk in postal pionir na področju športnega posla. Kot direktor podjetja West Nally, ustanovljenega v začetku sedemdesetih let prejšnjega stoletja, je postavil temelje modernega športnega sponzorstva, odigral glavno vlogo pri povezovanju Coca-Cole in mednarodne federacije nogometnih zvez (FIFA), oblikoval produkte na strani lastnikov pravic (kot so Mednarodni olimpijski komite, Združenje evropskih nogometnih zvez (UEFA), Mednarodno združenje atletskih zvez (IAAF), Mednarodna smučarska zveza (FIS) in drugi) in postavil številne standarde pri trženju velikih dogodkov, ki so v veljavi še danes. Nally se trenutno posveča promociji pokra in ostalih miselnih iger, za katere verjame, da ponujajo enake, če že ne večje možnosti za komunikacijo blagovnih znamk kot fizični šport.

Sally Hancock je predsednica Fundacije za ženski šport (WSSF) in ena najbolj cenjenih sponzorskih strokovnjakinj v Veliki Britaniji. Med drugim je bila kreatorka sponzorstva banke Lloyds TBS v času olimpijskih iger v Londonu, ki je bilo razglašeno za najboljšo sponzorsko aktivacijo v Veliki Britaniji v zadnjih dvajsetih letih. Richard Ayers je leta 2010 pomagal spremeniti in osmisliti digitalno podobo nogometnega kluba Manchester City. Še danes je njegov svetovalec za digitalne inovacije,  saj v okviru podjetja Seven League, katerega soustanovitelj in direktor je, sodeluje z naročniki iz sveta športa in medijev. Nikola Čavić pa je eden ključnih ljudi pri srbskem start-up podjetju Nordeus, ki je razvilo najbolj priljubljeno spletno športno igro na svetu Top Eleven – Be a Football Manager. Zaradi uspešnosti igre, ki jo mesečno igra 12 milijonov ljudi, podjetje zdaj sodeluje z največjimi svetovnimi nogometnimi klubi, njihov globalni promotor pa je portugalski nogometni trener Jose Mourinho.

»Gostiti imena, ki so imela ključen vpliv na razvoj športnega posla na globalni ravni, je za nas kot organizatorje konference privilegij, hkrati pa tudi dokaz, da je Sporto v desetih letih postal pomemben igralec na tem področju, ki vedno bolj pridobiva na veljavi tudi izven meja naše regije,« je ob najavi prvih uglednih govorcev na konferenci povedal njen programski direktor Dragan Perendija iz agencije S. V. – RSA, ki Sporto organizira že enajsto leto zapored.