• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Festival kreativnosti Kanski levi že v polnem teku

Včeraj se je v Cannesu začel že 61. festival kreativnosti Kanski levi, ki je na Azurno obalo privabil več kot 12 tisoč udeležencev. Med medijskimi partnerji festivala je tudi Marketing magazin, ki bo kot vsako leto tudi tokrat obširno poročal o dogajanju s tega najbolj prestižnega dogodka svetovne oglaševalske panoge.

Foto: MM

Po navedbah organizatorja, družbe Lions Festivals, se tokratnega festivala udeležuje okrog 12 tisoč ljudi iz več kot 90 držav, ki bodo v tednu dni lahko prisluhnili več kot 500 uglednim govorcem. Za nagrade Kanski levi se letos poteguje kar 37.427 oglaševalskih del iz 97 držav, med katerimi je z osmimi prijavljenimi deli tudi Slovenija.

Slavnih osebnosti tudi na letošnjem festivalu ne manjka. Prvi dan sta bila med najopaznejšimi igralca sir Patrick Stewart (Zvezdne steze) in David Hasselhof (Obalna straža). Hasselhof je na seminarju o relevantnosti sporočil na družbenih omrežjih blagovnim znamkam med drugim svetoval, naj pustijo svojemu občinstvu, naj samo odloči, kaj je smešno. Stewart pa je udeležencem zaupal, kako mu je na Twitterju uspelo uspešno promovirati novo gledališko predstavo na Broadwayju.

Med največjimi zvezdniki, ki se bodo v tem tednu predstavili kanskemu občinstvu, so med drugim igralci Sarah Jessica Parker, Ralph Fiennes, Rob Lowe in Jared Leto, pevca Bono in Courtney Love ter uspešni poslovneži in direktorji Sheryl Sandberg (Facebook), Dick Costello (Twitter), Jonathan Ive (Apple) in številni drugi.