• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prihaja »prerojeni« SEMPL!

Letošnja konferenca medijskih trendov SEMPL, že šestnajsta zapored, bo 27. in 28. novembra 2014 v Portorožu. Znani so že prvi govorci, ki se bodo v skladu z letošnjim sloganom »Prerojeni« (»Reborn«) posvetili ponovnemu rojstvu medijsko-komunikacijske panoge. Med njimi so tudi ameriški poznavalec trendov Daniel Levine, mojster radijskega oglaševanja Ralph Van Dijk in strokovnjak s področja javnega nastopanja in odnosov z javnostmi Patrick Galvin.

»Vsako jutro se zbudimo v novo realnost, v svet inovacij, kreacij in pripovedovanja zgodb. In bolj kot kdaj koli prej se medijski trendi vrtijo okoli ljudi. Okoli nas vseh, ki se ne prilagajamo več novi realnosti, temveč v njej preprosto živimo. In okoli vseh tistih, ki drugače sploh ne znajo razmišljati, ustvarjati in živeti. Prerojeni stopamo v prihodnost, lačni novega znanja, pripravljeni na vsakodnevne izzive in neomejeni s starim,« o vsebinski zasnovi letošnje konference SEMPL pravi Valerija Prevolšek, direktorica podjetja Media Pool, organizatorja in lastnika blagovne znamke Sempl, ki dogodek organizira v partnerstvu z revijo Marketing magazin.

Kakšni so trendi v medijsko-komunikacijski panogi tako po svetu kot v naši regiji, bodo udeleženci konference izvedeli od ameriškega »lovilca na trende« Daniela Levina, ki so ga pri televizijski hiši CNN opisali kot največjega »guruja kulskosti«. Levine, sicer direktor newyorškega svetovalnega podjetja The Avant-Garde Institute, je namreč tudi urednik spletnega portala WikiTrend.org, kjer s pomočjo večstoglave mednarodne ekipe objavlja najnovejše ideje, izdelke in izkušnje z vsega sveta.

Na SEMPL prihaja tudi Ralph Van Dijk, svetovna avtoriteta na področju radijskega oglaševanja. Van Dijk bo tudi med govorci na prihajajočem festivalu kreativnosti Cannes Lions, kjer je lani vodil žirijo za radijsko oglaševanje. Njegova agencija Eardrum, ki deluje v Veliki Britaniji in Avstraliji, velja za največkrat nagrajeno kreativno radijsko agencijo na svetu.

Profesionalni govorec in strokovnjak za marketing ter odnose z javnostmi Patrick Galvin, soustanovitelj ameriškega podjetja The Galvanizing Group, se bo na konferenci SEMPL posvetil moči marketinga od ust do ust (t. i. WOM-marketing), od tem, kako naj podjetja krmarijo v razdrobljenem digitalnem svetu, pa bo govorila strokovnjakinja za digitalni marketing Marta Klepka. Pri oglaševalski skupini Publicis Group je digitalna direktorica za Srednjo in Vzhodno Evropo, poleg tega pa je tudi regijska direktorica Publicisovega raziskovalnega središča VivaKi Nerve Centre, kjer skrbi za razvoj globalnih digitalnih orodij in tehnologije v regiji.

Kot napovedujeta organizatorja, bo na Semplu nastopilo več kot dvajset mednarodnih in regijskih predavateljev, ki bodo sproti objavljeni na spletni strani www.sempl.si.