• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V središču konference Brandland bodo »seksi in zapeljivi trendi in blagovne znamke«

V okviru konference o znamčenju Brandland, ki bo 20. junija v hotelu Bristol v Sarajevu, bodo imeli udeleženci poleg kreativnih delavnic in navdihujočih predavanj možnost sodelovati tudi pri pogovoru na temo »Kdo so zvezde prihodnosti? Trendi in blagovne znamke – seksi in zapeljivi.«

Udeleženci konference se bodo lahko aktivno vključili v razpravo in izmenjali ideje ter izkušnje z govorci na okrogli mizi, in sicer z Natašo Pucar, direktorico korporativnega komuniciranja pri družbi Studen & Co Holding (BiH), Janom Jilekom, predsednikom uprave hrvaškega podjetja Digitalna distribucija oglasa, in Kristijanom Gregorićem, generalnim menedžerjem strateške enote za distribucijo v sektorju HoReCa pri družbi Atlantic Grupa CEE.

»Sodobni globalizacijski tokovi so nam naložili zavezo, da svoje poslovanje prilagajamo najnovejšim poslovnim trendom in da torej iz svojih izdelkov ustvarimo blagovne znamke na bolj inovativen in drugačen način od drugih. Kraj, kot je Brandland, nam zagotovo omogoča, da z izmenjavo idej poiščemo pot k uspehu, to je, da postanemo najboljši od najboljših,« je ob najavi vsebine okrogle mize, posvečene zapeljivim trendom in blagovnim znamkam, povedal Kristijan Gregorić.

Govorci na okrogli mizi, ki imajo dolgoletne izkušnje v marketingu, prodaji, merjenju in digitalnih medijih, bodo poskušali odgovoriti na vprašanja, kateri ključni kazalniki uspešnosti so pomembni pri postavljanju ciljev akcije, kako pomembne so 360-stopinjske aktivnosti na prodajnem mestu in kaj so po njihovem učinkovite akcije.

Na konferenci Brandland bodo nastopili tudi trije slovenski govorci: Janja Božič Marolt, predsednica Mediane, bo govorila o psihologiji potrošnikov, Valerija Prevolšek, direktorica Media Poola, bo sodelovala na okrogli mizi o potrošnikih, ki vsebine spremljajo na več zaslonih hkrati, poleg tega pa bo predstavila dela, ki so lani na konferenci Sempl prejela nagrade Sempler, in Borut Odlazek, vodja komuniciranja pri Slovenski oglaševalski zbornici, ki bo prikazal najboljša dela lanskega mednarodnega oglaševalskega festivala Zlati boben. Več informacij o programu konference Brandland najdete tu.