• Facebook
  • Twitter
  • RSS

S pomočjo napredne analitike do boljših poslovnih odločitev

Agencija za digitalni marketing Red Orbit je v sodelovanju z Googlom in Tehnološkim parkom Ljubljana konec maja organizirala regijski seminar o napredni analitiki. Strokovnjaki so na njem udeležencem iz Slovenije, Hrvaške in Srbije povedali, kako slediti potrošniku, ki je prisoten na več napravah hkrati, in kako jih analitika lahko pomaga do boljših poslovnih odločitev.

Andraž Štalec, direktor Red Orbita. (Foto: Red Orbit)

Po besedah Andraža Štalca, direktorja Red Orbita, je marketing z eksplozijo digitalnega marketinga postal še bolj zapleten. »Ogromen nabor različnih spletnih strani, aplikacij, možnosti oglaševanja, družbenih medijev in drugih trženjskih kanalov nam preprosto ne pomaga pri razumevanju potrošnikov,« je na seminarju povedal Štalec. Kot pravi, se je spletna analitika v zadnjih nekaj letih izredno spremenila in zdaj omogoča spremljanje aktivnosti potrošnikov na različnih napravah in tudi v »offline« svetu. »Kljub temu pa cilj spletne analitike ni zbiranje podatkov, temveč omogočanje poglobljenega vpogleda v pravilnost poslovnih potez.«

Pawel Matkowski, član Googlove ekipe za rešitve za stranke in inovacije, pravi, da je za podjetja največji izziv biti inovativen. Podjetjem svetuje, naj pohitijo in med prvimi izkoristijo nove možnosti napredne analitike, saj bodo na ta način pridobila konkurenčno prednost na trgu. »Če podjetje lahko poveže online in offline ekosistem in ob tem še uspe slediti uporabnikom, ki uporabljajo več različnih naprav, bo osvojilo t. i. merjenje podatkov novega stoletja in na ta način doseglo razlikovalno prednost«, dodaja Matkowski.

Da je napredna analitika sestavni del strateškega in operativnega procesa poslovanja podjetij tudi v Sloveniji, je prepričan tudi Darko Dujič, odgovoren za razvoj poslovanja na področju učinkovitosti prodaje pri Google Adriatics. »Za vse, ki še niso razmislili o pomenu uporabe naprednih analitičnih orodij za konkurenčno in uspešno delovanje na trgu, je zdaj zadnji čas za resen premislek in odločitev,« je udeležencem priporočil Dujič.