• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Še dva dni do Diggita

V sredo, 4. junija, se bo v dvorani Oder pod zvezdami v Lutkovnem gledališču Ljubljana (LGL) začela dvodnevna slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah Diggit. Na njej bo svoje prispevke o digitalnem svetu predstavilo več kot trideset domačih in mednarodnih strokovnjakov, ki se bodo posvetili kreativnim digitalnim rešitvam, družbenim medijem, spletnemu trgovanju in poslovnim modelom prihodnosti.

Na lanski konferenci Diggit so na eni od okrogli miz razpravljali o tem, kaj pomeni kreativnost v digitalnem svetu. (Foto: Bojan Šverko)

Udeleženci tretje konference Diggit bodo lahko prisluhnili tudi razpravam na petih okroglih mizah. Na prvi izmed njej z naslovom »Družbeni mediji niso le kampanja« bodo Klavs Valskov (Agenda Strategies), Pepe Moder (Pirelli Tyre), Erik Renko (Mercator) in Jasna Suhadolc (Virtua PR) govorili o tem, kako naj družbeni mediji v podjetju postanejo več kot le še eden izmed komunikacijskih kanalov.

Na drugi okrogli mizi »Ali tehnologija ubija kreativnost v marketingu in oglaševanju?« se bodo Mariusz Pawelczyk (Sociomantic Labs), Davor Runje (Drap), Simon Belak (Hekovnik), Matevž Klanjšek (Celtra) in Damjan Planinc (Interactive.agency) posvetili vprašanju, ali je pri iskanju optimalne donosnosnti na naložbe (ROI) kreativnost glavna žrtev. Na tretji okrogli mizi prvega dne konference »Ali več zaslonov res pomeni več priložnosti?« s Katharino Wendl (Hervis), Matejem Klepcem (Goldbach Audience), Timotejem Galo (Httpool), Boštjanom Kožuhom (SAS) in Mitjo Jerebom (TSmedia) pa bodo v ospredju domači in tuji primeri dobre prakse ter vprašanje, kako izkoristiti sinergije, ki jih prinaša večzaslonskost.

Drugi dan konference se bo začel s sklopom o spletni trgovini, v okviru katerega se bodo Jitka Dvorakova (CZC.cz), Tina Grbac (Sensilab) in Miha Rejc (Lidl Slovenija) na okrogli mizi pogovarjali o izzivih, s katerimi se bo spletna trgovina srečevala v prihodnosti. Zadnja okrogla miza konferenca bo namenjena novim načinom vodenja in poslovanja, na kateri bodo Tilen Travnik (D.labs), Tomaž Pernovšek (TSmedia), Darko Butina (BUDS Svetovanje), Staš Stankovič (Lumu) in Uroš Urbas (Planet Siol.net) iskali razloge, zakaj podjetja še vedno ne uporabljajo novih načinov vodenja in poslovanja ter kako jih prepričati, da jih začnejo.