• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Danes se v Portorožu začenja 19. Slovenska marketinška konferenca

Letošnja, že 19. Slovenska marketinška konferenca (SMK), ki jo organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance, se bo začela z uvodnim nagovorom Patricka van der Pijla, direktorja nizozemskega podjetja Business Models Inc., ki bo govoril o oblikovalskem načinu razmišljanja v menedžmentu.

Razmišljanju Patricka van der Pijla o poslovnih modelih prihodnosti bo sledila okrogla miza z naslovom »Od nišnega do globalnega marketinga«, na kateri bodo slovenski poslovneži Igor Akrapovič, Sandi Češko, Stojan Petrič in Maja Požar Andrejašič predstavili svoje prebojne zgodbe o uspehu na globalnih trgih. Na naslednji okrogli mizi se bodo Kathleen Peeters (Bisnode Belgija), Pawel Matkowski (Google) in Christopher Engman (Vendemore) posvetili vprašanju, kako uporabljati množice podatkov (big data) za uspešno delovanje podjetja. Nataša Mithans (Pristop) bo predstavila izsledke raziskave Mind Wide Open, opravljene med direktorji marketinga v Sloveniji, s pomočjo katere bo identificirala ključne trende in izzive marketinške stroke. Preden bo znano, kdo bo tokratni marketinški direktor leta, se bosta letošnja kandidata Luka Grilc, direktor blagovne znamke in produktov v Elanu, in Matija Torlak, komercialni direktor v Big Bangu, predstavila še na okrogli mizi.

Drugi dan konference bo posvečen novim tehnologijam in se bo začel s predavanjem Gerryja Polleta, ustanovitelja podjetja ZapFi, o mobilnem marketingu in gradnji novih poslovnih modelov s pomočjo množice podatkov in analitike v realnem času. Sledila bo sekcija z naslovom »Kako nove tehnologije omogočajo podjetjem, da od svojih kupcev dobijo več?«, v okviru katere bodo o dinamičnem upravljanju ponudbe govorili Martin Boehm (Instituto de Empresa; intervju z njim si lahko preberete v majski številka MM-a), Katarzyna Wiktor-Rogowska (Comarch SA) in Jan Kamenicek (TravelClick Inc.). Zatem se bo Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije, v pogovoru z Dinkom Svetopetricem (MRevolution) in Mariom Diano (GfK Italy) posvetil vprašanju, kako oblikovati vrednost po meri potrošnika. Dan Gramada (Discovery Networks) bo nato spregovoril o prihodnosti tv-oglaševanja, kot jo vidijo pri Discoveryju, konferenca pa se bo končala s pogovorom Petra Frankla, direktorjem in glavnim urednikom Časnika Finance, z Matom Škojo, predsednikom uprave hrvaškega proizvajalca pekovskih izdelkov Mlinar.