• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Med govorci na festivalu Kanski levi tudi zvezdniki Sarah Jessica Parker, Courtney Love in Jared Leto

Mednarodni festival kreativnosti Kanski levi bo med 15. in 21. junijem na Azurno obalo privabil tudi številne filmske in glasbene zvezdnike, ki bodo udeležencem podali svoj pogled na izzive, s katerimi se srečuje svetovna panoga kreativnega tržnega komuniciranja.

Sarah Jessica Parker. (Foto: arhiv Cannes Lions)

Vsebinski sklop »Kreativnost v gibanju« (»Creativity in Action«) se bo osredotočil na vprašanje, kako najti navdih, ki bo sprožil nove kreativne ideje, in učinkovite načine, kako navdih pretvoriti v dejanske inovacije. Med govorci, ki se bodo posvetili svetu kreativnih idej, so znani agencijski kreativci, kot so David Lubars, kreativni direktor agencije BBDO Worldwide in predsednik BBDO North America,Chuck Porter, glavni strateg v agenciji MDC Partners in predsednik ameriške agencije Crispin Porter + Bogusky, PJ Pereira, soustanovitelj in glavni kreativni direktor ameriške agencije Pereira & O’Dell, Martin Sorrell, ustanovitelj in direktor agencijske mreže WPP, in Colleen Decourcy, globalna izvršna kreativna direktorica agencije Wieden+Kennedy.  Poleg tega bodo na odru Kanskih levov tudi vodilni predstavniki globalnih tehnoloških podjetij, kot so Sheryl Sandberg, glavna operativna direktorica pri Facebooku, Marissa Mayer, direktorica podjetja Yahoo!, in Ben Silbermann, soustanovitelj in direktor Pinteresta.

Tudi letos ne bo manjkalo znanih osebnosti iz sveta zabavne industrije. Urednik britanskega časnika Guardian Alan Rusbridger se bo pogovarjal z igralcem in režiserjem Ralphom Fiennesom, pevka Courtney Love bo gostja glasbenega seminarja agencije Grey, igralka Sarah Jessica Parker se bo z odgovorno urednico revije Cosmopolitan Joanno Coles pogovarjala o kreativnosti z dobrim namenom, oskarjevec Jared Leto se bo na seminarju podjetja Clear Channel posvetil kreativnemu razmišljanju in obrti v glasbi, igralec David Hasselhoff pa bo z agencijo GolinHarris v živo izvedel eksperiment, kako hitro lahko zgradi svojo blagovno znamko Hoff. Izbrana predavanja bodo gledalci lahko spremljali v živo tudi na kanalu Cannes Lions na YouTubu.