• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na kongresu Interact o ustvarjanju nove dobe za rast

Rdeča nit letošnjega kongresa o digitalnem komuniciranju Interact, ki se po nekaj letih iz Barcelone seli v Pariz, je ustvarjanje nove dobe za rast. Številni mednarodni digitalni strokovnjaki, med katerimi so tudi predstavniki spletnih podjetij, kot so Yahoo, Facebook in Twitter, se bodo na konferenci, ki jo med 20. in 21. junijem organizira evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe), posvetili trendom in inovacijam v digitalnem poslovanju.

Kot vsako leto bodo lahko tudi tokrat udeleženci kongresa Interact prisluhnili številnim evropskim študijam primerov iz večjih in manjših držav, s pomočjo katerih bodo strokovnjaki prikazali moč digitalnih storitev in orodij pri spodbujanju rasti poslovanja. Govorci, med katerimi bodo tudi Didier Ongena, direktor Microsofta za Evropo, Khurram Kamid, globalni direktor za digitalne medije pri družbi GlaxoSmithKline, Luke Aviet, podpredsednik podjetja AOL International, James Quarles, regionalni direktor pri Facebooku, odgovoren za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, Will Hayward, vodja oglaševanja za Evropo pri portalu BuzzFeed, in Josh Grau, direktor blagovne znamke pri Twitterju, odgovoren za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, se bodo posvetili novim trendom v nativnem oglaševanju, spletnem medijskem zakupu, video in mobilnem oglaševanju ter razpravljali o načinih merjenja učinkovitosti digitalnega oglaševanja.

Na konferenci, na kateri organizatorji pričakujejo več kot 500 udeležencev, bodo podelili tudi nagrade Mixx najboljšim interaktivnim oglaševalskim akcijam v Evropi.