• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Londonu o novih medijskih strategijah in poslovnih modelih

Inštitut za medijske strategije (Institute for Media Strategies), ki deluje v Veliki Britaniji in Avstriji, že drugo leto zapored organizira forum za direktorje medijev. Konferenca 2nd Media Executive Forum bo 21. maja v prostorih medijske skupine Telegraph v Londonu, posvetila pa se bo rasti medijskih podjetij, učinkovitosti njihovega poslovanja in novim virom prihodkov.

Cilj druge medijske konference, na kateri v prvi vrsti pričakujejo direktorje medijev in druge vodilne v medijskih podjetjih, ki se ukvarjajo z razvojem novih poslov in strategij, je prikazati praktične primere implementacije strategij za rast v medijski revoluciji 21. stoletja. »Pri tem gre za optimizacijo vseh virov, ne da bi bila hkrati ogrožena kakovost, po kateri so znane vodilne evropske medijske hiše«, pojasnjujejo organizatorji.

V ospredju konference bodo tako strateška rast in rast prihodkov medijskih hiš, razširitev medijskih blagovnih znamk na področja onkraj tradicionalnih založniških izdelkov, ustvarjanje in razvoj izdelkov in storitev, pri katerih je v središču potrošnik, digitalizacija uredništev, k potrošniku usmerjeni modeli plačljivih vsebin, izkoriščanje tehnologije za pridobivanje konkurenčnih prednosti ter uvajanje programov sprememb.

Med govorci na konferenci organizatorji izpostavljajo dr. Reinerja Esserja, direktorja nemške časopisne hiše Die Zeit, Gunnarja Bjørkavåga, direktorja norveške medijske skupine NHST, Hansija Voigta, ustanovitelja, izvršnega direktorja in odgovornega urednika švicarskega portala Watson.ch, Veita Denglerja, direktorja švicarskega časopisa Neue Zürcher Zeitung, Gerharda Valeskinija, izvršnega direktorja za oglaševanje in marketing pri avstrijski  časopisni hiši Kleine Zeitung, in Marka Wooda, direktorja britanske medijske skupine Future PLC.