• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Alumni MARKEThink EF vabi na dogodek z Emilom Tedeschijem

Novoustanovljena alumni sekcija ljubljanske Ekonomske fakultete Alumni MARKEThink organizira pomladni dogodek Vzpon imperija: Blagovne znamke pod žarometi z glavnim gostom Emilom Tedeschijem, predsednikom uprave Atlantic Grupe. Dogodek bo 8. maja v prostorih Ekonomske fakultete.

Kot pravi Mihaela Leskovec iz podjetja TSmedia, članica upravnega odbora sekcijeAlumni MARKEThink (poleg nje sta v upravnem odboru še Nejc Slovnik iz podjetja Point Out in Katja Terglav z Ekonomske fakultete), na Ekonomski fakulteti vsako leto študij zaključi 150 diplomantov trženja, ki pomembno oblikujejo trženjsko dejavnost tako v Sloveniji kot v tujini. Zato je Alumni klub Ekonomske fakultete ustanovil sekcijo, ki bo pod imenom Alumni MARKEThink aktivno delovala na tem področju. »Cilj sekcije Alumni MARKEThink je povezovati člane, ki delujejo na področju trženja in nuditi aktualne vsebine s primeri dobre prakse, novodobnimi koncepti in pristopi,« dodaja prof. dr. Tanja Mihalič, prodekanja Ekonomske fakultete. To je že peta alumni sekcija, ki deluje pod okriljem te fakultete.

Prvi dogodek nove alumni sekcije ima naslov Vzpon imperija: Blagovne znamke pod žarometi, na katerem bo ekskluzivni gostpredsednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi. Spregovoril bo o vzponu in razvoju skupine Atlantic Grupa, ki se je iz distribucijsko in prodajno usmerjenega podjetja razvilo v inovativno trženjsko organizacijo. Sledila bosta druženje in zabava na prostem. Dogodek je brezplačen, a se je treba nanj prijaviti na tej povezavi.