• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Serija predavanj Igorja Ariha o komuniciranju za osnovnošolce in srednješolce

Igor Arih, lastnik in kreativni direktor agencije Arih ter avtor knjige Iz mojih čevljev, ki je leta 2011 izšla pri Marketing magazinu, danes začenja s serijo predavanj o komuniciranju, s katerimi želi svoje izkušnje in način razmišljanja o komuniciranju približati tudi slovenskim osnovnošolcem in srednješolcem.

Kot je prepričan Igor Arih, za uspešno komunikacijsko akcijo danes ni potrebno veliko denarja, saj je dostopna vsakomur, ki jo je pripravljen razumeti. »Komunikacija ni nekaj statičnega. Je dinamična, vzročno posledična akcija in se ves čas spreminja. Se prilagaja glede na naslovnika in cilje, ki jih želimo doseči. Ciljamo enega, da jih dosežemo sto, in ne sto, da bi dosegli enega,« pravi avtor knjige Iz mojih čevljev.

Kot so sporočili iz agencije Arih, bodo brezplačna predavanja o komuniciranjuprilagojena posebej za osnovnošolce in dijake. Avtor bo knjižnici vsake obiskane šole podaril tudi dva izvoda svoje knjige in s tem omogočil, da bodo lahko vsi, ki bi jih to zanima, podrobneje spoznali področje dinamičnih komunikacij. Prvo predavanje bo imel danes, 14. aprila, na Srednji ekonomski šoli Celje, nato 16. aprila na Ekonomski šoli Novo mesto ter 17. aprila na Prvi gimnaziji Maribor.