• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Objavljen program konference Diggit

Prvi dan konference o digitalnem komuniciranju Diggit bo v znamenju kreativnosti in tehnologije, družbenih medijev in upravljanja digitalne razdrobljenosti, poleg tega pa bodo prvič podeljene nagrade Diggit. Drugi dan konference pa bo namenjen podjetnikom, ki bodo spoznavali nove poslovne modele in spletno trgovino ter sveže podjetniške zamisli na izboru start-up ideje 2014.

Organizatorja tretje slovenske konference o digitalnem komuniciranju Diggit, revija Marketing magazin in družba TSmedia, sta najavila program tega dogodka, ki bo 4. in 5. junija 2014 v prostorih LGL v Ljubljani. Tudi letos bodo med predavatelji številni domači in tuji strokovnjaki iz digitalnih in oglaševalskih agencij, med njimi Maciej Wyszynski, izvršni direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo pri poljskem podjetju Sociomantic Labs, Davor Runje, soustanovitelj hrvaške agencije Drap, Matej Klepec, izvršni direktor digitalne medijske agencije Goldbach Audience Slovenija, in Klavs Valskov, partner v londonski svetovalni agenciji Agenda Strategies. Predstavniki mednarodnih podjetij bodo podali praktične izkušnje z družbenimi mediji, upravljanjem digitalne razdrobljenosti in spletnim trgovanjem; med njimi so Elena Cortesi, direktorica prisluženih in družbenih medijev v podjetju Ford Europe, dr. Katharina Wendl, vodja novih medijev in spletne trgovine v avstrijskem Hervisu, in Jitka Dvorakova, generalna direktorica češke spletne trgovine CZC.cz. Udeležence, bodo svoje znanje predajali tudi priznani svetovalci, kot so Kristjan Pečanac (Hekovnik), Petr Kral (Rockaway), Matej Golob (30Lean) in Tilen Travnik (ScrumMaster).

Na petih okroglih mizah se bodo sodelujoči posvetili vprašanjem, kot so, ali tehnologija ubija kreativnost v marketingu in oglaševanju, ali so družbeni mediji več kot kampanja, ali več zaslonov res pomeni več priložnosti, kdaj bomo začeli uporabljati nove načine vodenja in poslovanja ter kako bo videti spletna trgovina prihodnosti.