• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani člani prvih petih žirij na festivalu Kanski levi

Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Kanski levi so objavili člane žirij v petih tekmovalnih kategorijah – titanske in celostne oglaševalske akcije, radio, tisk, zunanje oglaševanje in izvedba filmskih oglasov.

Žirijo, ki bo ocenjevala dela v kategoriji titanskih in celostnih oglaševalskih akcij, bo vodil Prasoon Joshi, direktor in glavni kreativni direktor agencije McCann Worldgroup za Indijo in Južno Azijo. Predsednik žirije za radijske oglase je Tony Hertz, lastnik in kreativni direktor v podjetju Tony Hertz: Radio & Brand Sound iz Filipinov, Rémi Babinet, ustanovitelj in kreativni direktor v francoski agenciji BETC, pa bo predsedoval žiriji za tiskane oglase. Prijavljena dela v kategoriji zunanjega oglaševanja bo presojala žirija pod vostvom Joseja Miguela Sokoloffa, predsednik kreativnega sveta Lowe Global in sopredsednika kolumbinske agencije CCO Lowe SSP3, medtem ko bo Brian Carmody, soustanovitelj ameriške produkcijske hiše Smuggler, predsedoval žiriji, ki bo ocenjevala izvedbo filmskih oglasov.

Na festivalu Kanski levi, ki bo v Cannesu med 15. in 21. junijem 2014, bo prijavljena dela sicer ocenjevalo skupno kar sedemnajst žirij.