• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kreativni zvezdniki na medcelinskem oglaševalskem vrhu v Beogradu

Organizatorji medcelinskega oglaševalskega festivala in nagrad The CUP, ki bo 17. aprila v Beogradu, obljubljajo izbor »najboljše od najboljšega« s štirih svetovnih celin. Za nagrade The CUP se namreč potegujejo vsa dela, ki so se uvrstila v ožji izbor na štirih regionalnih oglaševalskih festivalih v lanskem letu – ADC*E, Zlati boben, AdFest in FIAP.

V beograjskem hotelu Crowne Plaza bo vsebinski sklop festivala, posvečen duhu prostora (v tem primeru balkanskemu duhu), otvoril Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor slovenske agencije Pristop. Sledili mu bodo Davor Bruketa in Nikola Žinić, ustanovitelja in kreativna direktorja hrvaške agencije Bruketa & Žinić, oblikovalec Slavimir Stojanović, ustanovitelj srbskega studia Designis, Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor agencije Fabrika iz Bosne in Hercegovine, Vladimir Čosić, kreativni direktor srbske agencije McCann Beograd, in Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor v makedonski agenciji New Moment New Ideas Company Y&R.

V medcelinskem sklopu bodo nastopili italijanska kreativna svetovalka Milka Pogliani, Michael Conrad, predsednik Berlinske šole kreativnega vodenja, Sophie Schoenburg, tekstopiska iz brazilske agencije AlmapBBDO, Naoki Ito, ustanovitelj in glavni kreativni direktor v japonski agenciji PARTY Tokyo, in Johannes Newrkla, ustanovitelj in direktor avstrijske agencije Bluetango.

Pred večerno podelitvijo medcelinskih oglaševalskih nagrad The CUP bodo oder prevzeli še štirje člani letošnje devetčlanske žirije, in sicer  Martin Spillmann, glavni kreativni direktor švicarske agencije Leo Burnett Continental Western Europe, Santosh Padhi, soustanovitelj in glavni kreativni direktor indijske agencije Taproot, Adrian Botan, popredsednik za kreativno odličnost pri agenciji McCann Erickson CEE, in Juan Sanchez, izvršni kreativni direktor španske agencije TBWA.