• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fanfara: Kako marketing izboljšuje naša življenja?

Študentska marketinška konferenca Fanfara, ki bo 9. aprila v Ljubljani, bo tokrat potekala pod sloganom Brez marketinga? Brezveze. Pri študentski sekciji Društva za marketing Slovenije (ŠS DMS), ki konferenco organizira že sedmo leto zapored, se bodo s pomočjo domačih in mednarodnih govorcev posvetili vprašanju, kako marketing izboljša in popestri življenje.

Kot pravijo pri ŠS DMS, želijo z letošnjo Fanfaro udeležence spodbuditi k razmisleku o vseprisotnosti marketinga v našem vsakdanjiku. Da bi dosegli ta cilj, so k sodelovanju povabili številne domače in mednarodne govorce, ki bodo s predavanji in delavnicami študentom predajali svoje znanje. Med tujimi predavatelji bosta James Whatley, direktor družbenih omrežij v oglaševalski agenciji Ogilvy & Mather, ki bo predstavil študiji primerov s področja družbenih medijev in podal nekaj nasvetov, kako napredovati v digitalni panogi, in Dušan Drakalski, regijski kreativni direktor agencije New Moment Y&R, ki bo govoril o zaupanju v kreativnost pri delu.

Slovenski govorci se bodo med drugim posvetili tudi podjetništvu in vprašanju, kako naj se mladi znajdejo v svetu, kjer je brezposelnost postala stalnica. Matija Goljar iz Ustvarjalnika bo predstavil svoj, podjeten pogled na svet in dejstvo, da uspeh čaka pogumne, podjetnik Tomaž Stritar pa bo razmišljal o pomenu družbenoodgovornega podjetništva. Sebastjan Jeretič, svetovalec koprskega župana in solastnik podjetja Neuroagencija, bo razkril, kako nevroretorika uporablja nevroznanstvene ugotovitve pri prepričevanju.

Študenti se bodo na Fanfari lahko udeležili tudi dveh delavnic – prva, ki jo bosta vodila Zoran Bosančič in Nejc Slovnik iz agencije Point Out, se bo posvetila vprašanju, kako tradicionalne in digitalne kanale vključiti v celovit pristop nastopa blagovne znamke, na drugi pa bosta Sara Šoukal in Matic Bitenc iz Impro lige v živo izvajala improviziran razgovor za službo in udeležence podučila o uspešnem nastopanju v javnosti.