• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V februarju ponovno iPROM Akademija

Digitalna medijska agencija iPROM bo 13. februarja začela s četrtim semestrom izobraževalnih srečanj s področja digitalnega marketinga, na katerih bodo udeleženci spoznavali različne teme, kot so spletno video oglaševanje, spletna analitika, spletno medijsko načrtovanje, ciljanje, iskalni marketing in druge napredne oblike digitalnega oglaševanja.

Foto: dreamstime

Uvodno delavnico iPROM Akademije bo vodil Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROM-u, ki bo na podlagi primerov dobre in slabe prakse predstavil sodobno in učinkovito digitalno oglaševanje. Sledilo bo predavanje Roka Hrastnika, izvršnega direktorja iPROM-a, ki bo predstavil različne primere disrupcijskih poslovnih modelov in razmišljal o možnostih, ki se na tem področju odpirajo v Sloveniji.

iPROM-ova specialistka za iskalni marketing Anja Molan se bo zatem posvetila naprednim nastavitvam akcij na področju oglaševanja v iskalnikih in udeležencem pokazala, kako te akcije interpretirati, ovrednotiti in optimizirati. Druga delavnica pod vodstvom strokovne vodje za strateško internetno svetovanje Lucie Pokorna bo začetnike na področju spletne analitike seznanila z njenimi osnovami in priložnostmi, ki jih ta ponuja za različne spletne modele. Četrti semester iPROM Akademije se bo končal z delavnico spletnega medijskega specialista Miloše Suše, ki bo udeležencem predstavil moč spletnega video oglaševanja.

Kot so sporočili iz iPROM-a, ki je z akademijo začel poleti 2012, se je v treh semestrih delavnic udeležilo preko 270 udeležencev iz več kot 60 podjetij.