• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Festival PIAF o inovacijah v oglaševanju

Mednarodni oglaševalski festival PIAF, ki bo od 19. do 21. maja 2014 v Pragi, bo organiziran peto leto zapored. Predsednik letošnje žirije bo Alexander Schill, glavni kreativni direktor nemške agencije Serviceplan. Žirija bo letos prvič ocenjevala tudi delo študentov z evropskih fakultet, saj so organizatorji v sodelovanju z agencijo CzechTourism razpisali natečaj za promocijo Češke republike. Nosilna tema letošnjega festivala bodo sicer inovacije v oglaševanju.

»Ponovno nam je uspelo pridobiti prestižno mednarodno žirijo, v kateri so tako priznani kreativci kot oglaševalci. Slednji predstavljajo velike blagovne znamke, ki v ospredje postavljajo kreativnost,« pravi direktor festivala PIAF Marek Hlavica. Po njegovem mnenju kreativnost namreč ne sme biti le v domeni agencij, temveč tudi njihovih naročnikov, saj so le tako lahko oboji uspešni. Žirijo bo vodil Alexander Schill, glavni kreativni direktor v nemški agenciji Serviceplan, preostale člane žirije pa bodo razkrili v februarju. Prijave oglaševalskih del v 14 tekmovalnih kategorij bodo možne od začetka februarja, rok za njihovo oddajo pa je 4. april 2014.

PIAF je v sodelovanju z agencijo CzechTourism razpisal kreativni natečaj za najboljšo akcijo, ki bo promovirala Češko republiko kot turistično destinacijo. Na njem lahko sodelujejo študenti iz vseh evropskih fakultet. Zmagovalec bo prejel denarno nagrado  višini 8.800 evrov, finalisti pa se bodo lahko brezplačno udeležili festivala PIAF.